tisdag 29 mars 2011

Tisdagstema - Min blogghörna

Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Tisdag idag, och det är åter tisdagstema på tapeten. Idag är det blogghörnor som visas. Vi har tre sovrum i huset, och två av dom är ungefär lika stora. Det lite mindre inredde vi direkt till kontor/bibliotek när vi flyttade in. Jag har visat er tapeten på väggen tidigare, som fanns i huset när vi flyttade in. Den är vi enormt trötta på, och den ska ut. Snart. Men nu prioiterar vi uteliv, så det får bli tidigast i höst! Här kommer lite bilder från min lilla blogghörna!







Bilder: Dessi - Home and desire

24 kommentarer:

  1. Vad fint du har det i din blogghörna! :) Cool fåtölj oxå!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut - den fåtöljen hade jag lätt kunnat sjunka ned i en lång stund! :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt :)

    tycker de är så snyggt när man ordnar böckerna efter färg!

    Du får se i bloggen sen min blogghörna(hörnor) ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint rum. Jag tycker så klart tapeten är urhäftig. Men det är ju först nu jag ser den. Förstår att man tröttnar på stormönstrade tapeter. Fast jag kan tröttna på en enfärgad vägg också ;) LiseLotte

    SvaraRadera
  5. Herregud!
    Jag vet...
    Jag ska verkligen försöka ringa dig ikväll eller imorgon. Ikväll ska vi flytta resten av Juppes hö till nya stallet så kan bli tajt men imorgon är min hästfria dag så då borde jag verkligen hinna om jag nu inte skulle hinna idag, haha helt galet =)

    SvaraRadera
  6. Tack, vad glad jag blir :,)
    Det känns verkligen superkul att komma tillbaka & känna att man verkligen är uppskattad :)

    Åh vilken stilren men ändå mysig blogghörna ! Om jag hade haft en lika dan hade inspirationen bara flödat ! Jag jobbar allra bäst när det är stilrent :)

    SvaraRadera
  7. Så fint rum!! =) Gillar taklampan!

    SvaraRadera
  8. Snyyyggt!! Fräcka detaljer och cool fåtölj, precis som jag har tänkt mig hemma hos er!

    SvaraRadera
  9. Snyggt & läckert som alltid hos er :-)

    Hoppas allt är bra med dig & bebisen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  10. jag är lite småkär i den fåtöljen skulle gärna ha en om jag fick plats! Taklampan med..Den tapeten är ju ändå fräsch för att inte valt den själv liksom, vi tittar på hus nu och det är typ bara sjögrästapeter från 70....lite skillnad ;)

    SvaraRadera
  11. Superfint! Tycker tapeten var häftig men jag kan tänka mig att man tröttnar på den efter ett tag.

    //Victoria

    SvaraRadera
  12. Riktigt tjusigt! Så fint med vitt och svart...
    Kramen.

    SvaraRadera
  13. kashima84@hotmail.com30 mars 2011 kl. 07:30

    kär i taklampa och fåtölj! var kommer dom ifrån?
    tacksam för svar!//karin

    SvaraRadera
  14. vad fint ni har det! önskar att jag hade en sån där inredningsgen jag med :)

    SvaraRadera
  15. mysig blogghörna! Gillar evighetskalendern, vill också ha :)

    SvaraRadera
  16. Tvålarna är köpta på COW parfymeri i Stockholm men kan enkelt klickas hem på webben. Varnar dig för ett starkt beroende! :)

    SvaraRadera
  17. Mysig blogghörna! Ska det bli bebisrum sen eller har ni mycket extra utrymme? Ser ut som en ny lägenhet ni bor i. Tack för tipset om Paul Frank men det verkar tyvärr slutsålt där. Mitt klickfinger har gått varmt så snart kommer jag lotta ut en accessoar från Paul Frank. Du har helt rätt om igångsättning men det beror även på hur igångsatt man blir. Jag vill givetvis att det kommer igång på egen hand men just nu är jag såå leds och kan inte sova att jag bara vill att bebisen ska komma ut. Hoppas din dag blir fin!

    SvaraRadera
  18. Så fint ni har hemma! Härlig blogghörna :)

    SvaraRadera
  19. Snyggt! Hvor kommer lampeskjermen fra?

    SvaraRadera
  20. Så himla fint! JAg gillar den gula fåtöljen mot den svartvita väggen, det bryter av sådär snyggt. Taklampan är också jättefin.

    Såklart att bebben ska ha en sådan där haklapp, den är jättefin i turkos/mintgrön/ljusblå också! Jag kunde knappt välja så jag funderar på att köpa en sådan och ha med mig i skötväskan istället för de engångs från Libero som jag använder nu. Bättre för miljön och billigare i längden. En haklapp använder man ju väldigt många gånger. PPT (pris per tillfälle) blir garanterat lågt :)

    Hoppas du och magen mår bra!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  21. Jätte fint! :) Jag älskar bland annat fåtöljen. Var kommer den ifrån?

    SvaraRadera