söndag 13 mars 2011

Söndagsbilden - Trötthet


Såhär har jag känt mig hela veckan och helgen. Hängig, omotiverad, trött... (Ja, nu är ju inte Aron sån, men på denna bilden ser han verkligen ut som det...) Egentligen vet jag inte riktigt varför... Träffade goda vänner i fredags. Det har varit vårväder idag. Har massor av blogginlägg i huvudet, men jag har inte direkt orkat sitta vid datorn. Har blivit ett antal avsnitt av Deadwood och idag for jag snabbt ut till IKEA för att köpa hem mina exemplar av VÅGÖ. Tanken var ju två svarta till altanen, men det blev faktiskt två vita istället. Nästan alla svarta exemplar som stod där var repiga, så jag funderade på hur det skulle bli och hur det skulle synas längre fram... Med tanke på att vi har två katter som mer än gärna sitter och ligger på våra utemöbler så kände jag att det syns nog mindre på de vita. Vi får se. Kanske blir två svarta också om dom finns kvar i lager längre fram. Nu är dom vita slut på vårt varuhus för jag knep dom sista där. Hur har eran helg varit?

5 kommentarer:

  1. Men vad go han ser ut i fåtöljen:)
    Hoppas du är piggare nästa vecka. Tänk på att våren kommer närmare och närmare.....
    Kram sophi

    SvaraRadera
  2. Vilken skön bild! Hoppas energin hittar tillbaka!
    Kommer bli riktigt snyggt med två vita Vågö!

    Den vita Steltonkannan är ju jätte fin och klassisk som du säger, vitt är alltid ett säkert kort!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ta då hand om dig om du känner så, vi finns ju kvar ändå :)
    Vågö fåtöljen är ju så snygg och jag skulle gärna ha två till altanen. Har inte tagit mig till IKEA än dock, sen är de väl säkert slut när jag väl kommer dit :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  4. Åhh jag hoppas de kommer in i Jkpg oxå snart. För det var väl inte där du var?
    Vår helg var kanon! Lite jobb med huset och mycket lek med barnen! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh vilken sötnos! Hoppas du blir piggare!

    SvaraRadera