torsdag 10 mars 2011

Nu är den äntligen här!

Den har varit omtalad i många inredningsbloggar, och som vi har väntat, och väntat på att den ska dyka upp i de stora varuhusen. Nu finns den äntligen i lager! I alla fall på vårt närmsta varuhus. Jag hade tänkt mig två svarta till altanen, men jag väntar fortfarande på vårt presentkort som vi vann i LIVET HEMMA:s kökstävling. Det verkar dröja... Frågan är hur länge man vågar vänta om man ska ha tag i några VÅGÖ-fåtöljer? Kommer ni andra att bege er till IKEA för att shoppa hem dessa läckerbitar?

21 kommentarer:

  1. Ja jag hade tänkt köpa några men ser att de inte finns i Jönköping. Snyft!!! Undra om de kommer in där med?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha vita men de har inte fått in den färgen i Haparanda ännu :(

    SvaraRadera
  3. Åh jag tycker dem är så snygga! Har funderat på två till balkongen, tror de skulle få plats där. Men är dem sköna att sitta i? Jonatan vill hellre ha "vanliga" stolar och ett bord från Jysk...

    SvaraRadera
  4. Jaha!
    Jag vet att den inte har synts tidigare för att det var en bild som inte låg på min hårddisk utan tillfälligt i ett internetfönster men nu har jag ju ändrat den till bara vit med namnet på bloggen i svart, ser du inte ens det???

    Förslag på hur jag ska göra? =)

    SvaraRadera
  5. Faktiskt inte! JAg har aldrig gillat dem o är nog den enda i Sverige som inte gör det! JAg måste var konstig...

    PUss!

    SvaraRadera
  6. Jag gillar den verkligen...skulle kunna tänka mig flera stycken! Längtar till sol och värme när jag ser den...
    Kramen.

    SvaraRadera
  7. Har sett hur det bloggas om dom.
    Hoppas du får ditt presentkort snabbt.

    Men på min balkong, blir det små nätta stolar

    SvaraRadera
  8. Tycker inte den e så fin...

    SvaraRadera
  9. Snygga påslakan du hittat nedan! Hemtex har mycket fint i perioder.

    I helgen är det golvrivning som gäller hos oss! Vi hoppas att vi hittar gammalt trägolv även i nästa rum så att det kan slipas och lutas!

    Vi har inte heller fått något presentkort än!

    Må gott!

    SvaraRadera
  10. Vi var ju en månad före alla andra här i Älmhult :)
    Alltså jag skulle inte vänta för länge om jag vore du...ska du bara ha två oxå så tycker jag inte du ska vänta på ditt presentkort..dom kostar ju bara 199 kr styck...
    Här i älmhult tog dom svarta och vita sluta tämligen fort..

    SvaraRadera
  11. Jag tycker dem är snygga! Skulle kunna tänka mig dem i vitt! ;)
    Hoppas presentkortet är på väg hem till er, vilken lycka att få shoppa upp den vinsten! Så värd!

    (Bilden var norpad från Alvhem, får lägga till bildkällan nästa gång!)

    Ha en riktigt bra helg!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag såg dem i förra veckan på vårt IKEA. 199 kr om jag inte minns fel :-)

    SvaraRadera
  13. Bra tips, det blir nog inte nåt för oss, undrar om de är sköna att sitta i? Hoppas fredagen blir fin!

    SvaraRadera
  14. Jag ska inte köpa men däremot min dotter! Hon har några svarta sen tidigare i sin trädgård på landet. Nu vill hon ha gröna också.

    Fast när jag tänker efter kanske jag vill ha ändå!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  15. Ja några sånna ska absolut införskaffas, frågan är bara om de finns kvar innan jag kommer till ikea...*hoppas*:) Ha en bra helg gumman, kram emma

    SvaraRadera
  16. Min bästa väninna ringde mig idag o berättade att hon hade ringt Ikea i Malmö i veckan för att kolla när de skulle få in dem o då visade det sig att de hade fått in dem :) Men de hade bara 4 st kvar så hon skickade sin pappa som jobbar i närheten för att köpa dem :)
    Jag funderar på att köpa en till vår altan men jag e lite osäker påmom den kommer o passa in eller om jag ska leta efter en korgfåtölj ist. Vi får se :)
    Men jag tror nog att de kan ta slut fort i början men att de kommer fortsätta att de får in dem.

    SvaraRadera
  17. Jag funderar på att köpa två svarta eller vita. Problemet är att jag bor i en liten lägenhet utan någon plats för dessa skönheter. Men dom är så fina att jag känner att jag troligtvis måste äga ett par ändå... Hoppas du har en fin helg!

    SvaraRadera
  18. Jag har ju redan slagit till, och jag tycker att du ska sluta vänta och shoppa ;) man vet inte om de finns kvar? verkar vara lite hårdvaluta på dessa!

    Kram

    SvaraRadera
  19. Vill ha! Var på Ikea idag och provsatt, och kan konstatera att det är både snygga och sköna!
    Fru Fräken

    SvaraRadera
  20. Jag har ingenstans att ställa dem. Jag hade plats för EN på balkongen men min mamma köpte världen sötaste lilla solstol till Adam så den fick hedersplatsen.

    SvaraRadera
  21. Vill ha bara för att de är såå snygga men har ingen plats att ställa dem på!! Hmmm! Blir nog inget köp denna gång, suck!

    SvaraRadera