tisdag 1 mars 2011

Ny örtkruka på väg

Får börja med att tacka för alla era fina kommentarer till vår vinst! Vinsten har många av er undrat om, och den består utav ett presentkort på 5000 kr på IKEA. En väldigt uppskattad vinst här hemma då vi väntar bebis!


Petra på DesignInsight tipsade häromdagen om Vit Designs annonser Tradera, och jag har sedan tidigare kikat in Normann Copenhagens fina örtkrukställ Herb Stand. Därför så blev det ett bud på den, och den ska få komma hem till mig! Jag har därför en Sagaform Örtkruka över om det är någon som är intresserad av att komplettera sin samling där hemma, eller bara vill ha en snygg örtkruka! Mejla mig vid intresse! SÅLD!

Bild lånad från Vit Design.

4 kommentarer:

  1. Syrran hade en vit porslinsfigur hemma som hon hittat på loppis, snygg, stilren & läcker. Jag undrade lite vad man skulle ha den till & döm & min förvåning när jag fann såna figurer samt underrede från Sagaform på loppis här i stan. 40 mil ifrån systern. Hittar dock inget liknande på internet. & dessutom är figurerna snyggare utan sin kruka under...

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni vann. Grattis! Perfekt med Ikea-presentkort.

    Ha en fin tisdag.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin örtkruka, får kika in på traderaauktionerna :-)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du hittade något du gillade!! Den var jättefin.
    Hoppas du och plutten mår fint :)

    SvaraRadera