lördag 19 mars 2011

Hemma i hallen

När jag visade upp det här trycket häromdagen, kom jag på att jag aldrig har visat slutresultatet av hallen, från när vi höll på att renovera den. Det var ju ett tag sen, så jag vet att det är en hel del nytillkomna läsare som inte var med då. Så här kommer lite bilder på hallen.

På första bilden ni ser, gömmer sig det blivande barnrummet bakom dörren. Dom två andra dörrarna till höger är badrummet och en gästtoalett! Kanske visar dom en annan dag!

Nu beger vi oss iväg på hundutställning i Malmö med Aron. Hoppas ni alla har en fin lördag! ♥







24 kommentarer:

  1. vilken supersnygg tapet, den gillade jag verkligen :)

    sv: det är ju det som är roligt med gravidmagar, det är så olika hur de ser ut :)

    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Tapeten är jättefin (jag har samma mönster på en hissgardin) och det var mycket snyggt med mörkt golv till. De gula detaljerna gjorde sig finfint. Vad kul att få se!
    Tack för dina fina kommentarer hos mig :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg tapet och inredning, jag gillar! :-)

    Ha så kul på utställningen - och jag ska försöka sätta mig och klura ut det där med moodboard så snart jag kan! :-)

    SvaraRadera
  4. Snyggt som attan vännen! :)

    Ha en bra dag! Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig hall ni har fått till! Tapeten är riktigt glad, kul att ni vågade er på en mer mönstrad tapet i hallen!

    SvaraRadera
  6. tapeten var verkligen läcker. så himla fint! hoppas det blir en mysig dag på hundutställningen.

    kram

    SvaraRadera
  7. Älskar det mönstret! Speciellt i svart och vitt, så himla snyggt!

    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  8. Va fin hallen är. Gillar verkligen den där tapeten :) Hallen är nog det ställe i våra hus som är minst lika...där ni har er ingång har vi numer en dusch :)

    skönt att fallet gick bra. Du får vara försiktig :)

    SvaraRadera
  9. Vilken fin hall, älskar tapeten! Hoppas hundutställningen går bra!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh vad fint, snyggt med det mörka golvet!
    Ha en fin kväll nu!

    SvaraRadera
  11. Tapeten är verkligen fin, ja hela hallen är snygg!!

    SvaraRadera
  12. Mairo tapeten är såå snygg, den vill jag också ha!

    gick utställningen bra?

    Kram

    SvaraRadera
  13. Vad fint ni har det i hallen! Jäättesnyggt!! =)

    SvaraRadera
  14. Supersnyggt! Jag brottas med min hall för att ens få till det någolunda men det går inte. Hade jag byggt om huset hade jag satsat på mer hallutrymme. Men nu får man göra det bästa av det som finns, frågan är bara hur.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  15. Vad snyggt det blev. Jag har letat efter den tapeten från mairo, men finns inte i svart... du har väl svart?

    Vilken trevlig blogg

    //Maria

    SvaraRadera
  16. Supersnyggt! Hoppas din dag börat fint! kram

    SvaraRadera
  17. Wow, vilken hall! Tummen upp för alltihop. Tapeten mot det snygga golvet, mums! ;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  18. Superfiint och välkomnande!! Hallen ska man absolut lägga lite extra krut på!

    Kraam och trevlig söndag!!

    SvaraRadera
  19. mumma! Så himla fint ni har det hemma! Var den tapeten svår att sätta upp? har hört lite negativt om den?

    SvaraRadera
  20. Oerhört snygg hall! Det kan kanske bero på att du har samma snygga tapet och liknade golv som vi har, hi hi ;)

    SvaraRadera
  21. Grymmandes snygg hall!!! var kommer tapeten ifrån?

    SvaraRadera
  22. Vilken underbar hall! Så välkomnande! Och tapeteten är jättehäftig!

    Ha det gott!
    Nettan

    SvaraRadera
  23. Jättefin hall! Snygg tapet!
    Ha det så bra och ett stort lycka till med magen :-)

    SvaraRadera