lördag 26 mars 2011

Sovskydd från Hand by MiMa

Tänkte jag skulle visa er det här fina sovskyddet som jag vann hos The Perfect Wife. Sovskyddet kommer från Hand by MiMa, och är helt sytt efter mina önskemål. Det orange molntyget av Gunilla Axén med svart kant och vit baksida. Visst blev det snyggt? Jag bara längtar efter att ge mig ut med vagnen, och vem vet, det kanske blir ganska snart? Kika gärna in hos Hand by MiMa och gör din beställning!


Vi har haft fullt upp hela dagen med storhandling, besök av alla mina systrar och mamma, och nu blir det en stunds vila innan bästa vännen dyker upp för att stanna till morgondagen. Jag hoppas att ni har en fantastiskt fin lördag, så hörs vi i morgon igen!

15 kommentarer:

  1. Ååå så fint! :) Och smart också för den delen. Med lillan blev det alltid nån lite hafsigt överslängd babyfilt när man skulle skapa lite skydd. Hmmm... kanske vore något för vårens pysselnerver. Ska bara hitta den där "rätta" barnvagnen först...! :)

    SvaraRadera
  2. Åhh, så fint det blev! Förstår att du börjar längta tills det är dags!

    Hoppas du får en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Härlig färg, man blir pigg och glad av orange :)
    Ha en skön söndag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. vilket snyggt tyg :D

    SvaraRadera
  5. Ohoj - har något åt dig på min blogg som jag hoppas du kommer tycka om! :-)

    SvaraRadera
  6. Den var jättefin! orange passar jättefint ju ;) vad roligt att du vann!

    SvaraRadera
  7. Snyggt var det, nu är det bara gå ut med vagnen :)
    Orange-en riktig vårfärg!
    kram Johanna från bloggen formge

    SvaraRadera
  8. Superläcker! I Oslo har ALLA "sjukhusfiltar" i minivarianter, diverse färger, som skydd. Jag har alltid tänkt att det måste ju finnas bättre lösningar... Och det gör det tydligen :)

    SvaraRadera
  9. Underbart! Älska färg! Och filten som Tina gjort är helt fantastisk. Visst blir man alldeles lycklig av starka färger?!

    kram

    SvaraRadera
  10. Men gud så fint det var, jag fullkomligt älskar det! Alva måste ju bara få ett likadant fast i rosa, tror hon (läs jag) kommer att gilla det hihi :) och vad fin babyfilten var i inlägget ovan, kommer att bli så gosigt till lillen, och grattis till att det blir en liten kille också för det kanske jag aldrig skrivit, jag tyckte också det var så kul att få veta innan :) kram

    SvaraRadera
  11. vilken snygg orange färg det var! piffar verkligen upp vagnen tycker jag :)

    SvaraRadera
  12. Wow, det var riktigt fint och skitbra! Det bästa med såna solskydd är ju att du släpper in luft till bebisen (bättre än en filt t.ex) plus att du kan använda den när man går in i affärer. För de har ibland det skarpaste ljuset och vissa bebisar är dåliga på att stänga ögonen :) Eller så blundar de och blir sura för att de inte kan ha öppna ögon.

    SvaraRadera
  13. Så fin den blev men det visste jag redan ;) svårt att tro att man kan ha sån nytta av ett litet tygstycke. Vi hade det även lagt över hantaget och knöt bandet på sidan av handtaget så blev det lite som ett tak. Bra om det är varmt ute. Sen brukade jag ha den vikt mot sufletten eller helt utvikt bakåt då man har vagen i solen som skydd mot blekning. Extremt praktiskt. Fattar inte de som orkar gå runt med sina ofta filtar kastade över vagnen. Nu är vi två som har en snygg lösning till sommaren :) kram

    SvaraRadera
  14. Heeej gumman!

    Tusen tack för dina söta rader inne hos mig! : - )

    Hur mår du & magen din? Vilken vecka är du nu i?

    Superfint solskydd till vagnen. Tror jag ska göra ett besök på sidan du länkar till!

    Underbar blogghörna du har. SKa jag också ha då vi köper hus ; - )

    Många Kramisar

    SvaraRadera
  15. Hej! =)

    Va fint det blev! =)
    Ja, det är ju så att bor man på en blåsig ö som jag, så går det inte att ha filtar som blåser iväg. Tänk nu bara på att inte knyta för tätt, så att det kommer in luft.

    Vi använder våran dagligen, inne, som ute, regn, sol eller snö. Toppen när hon ska sova trots att hon är över ett. Ger liksom ett lugn, inte bara skydd mot starkt ljus.
    Hoppas du blir nöjd med den! =)

    Kram/Mima

    SvaraRadera