söndag 13 mars 2011

Jag måste bara...

Vi kommer med största sannolikhet köpa en orange skötbädd med det klassiska molntyget av Gunilla Axén, eftersom jag inte hittar någon annan jag gillar... Och då skulle ju ett orange sovskydd passa oss som handen i handsken! Så givetvis är jag med och tävlar hos Theperfectwife om ett sovskydd från Hand by MiMa.

Psst. Om ni har tips på annan skötbädd i härlig färg och form, som ni tror skulle passa mig, så får ni mer än gärna höra av er. Skriv gärna vad ni hade för skötbäddar! Alla tips tas tacksamt emot!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig att du vinner :)

    Kram Johanna från bloggen formge

    SvaraRadera
  2. Jättefin skötbädd! Jag hade en vit-vit-randig från BabyDan för att istället kunna variera färg på handdukarna som jag använder ovanpå. Men Moln är riktigt snyggt!
    Kram Linda

    SvaraRadera