måndag 7 mars 2011

My very first ride on


Det har varit lite sparsmakat med bloggandet och läsandet i helgen. Fint väder, och shopping har till viss del gjort detta... Jag måste börja veckan med att visa ett av fynden som jag gjorde i Ullared. Den här kikade jag på när den kom upp på Campadre, då låg den på 699 kr. Jag har hittat sidor där den ligger på allt från 799 kr, och ända upp till 1020 kr! Vi gav 479 kr för den inne på Gekås! Och visst är den fin? En klassisk Brio-leksak som förhoppningsvis kommer hålla mer än en generation! Visst, det tar ju ett år innan Plutten kan använda den. Men den är så fin, att den gör sig bra som en inredningsdetalj i barnrummet! ♥

24 kommentarer:

  1. Vilket kap! Den är ju så himla fin. Vi hade med denna på vår önskelista till doppresenterna :) Visst är det skoj att handla till bebben. Och visst kommer du ha nytta av den som en inredningsdetalj även om det dröjer tills h*n använder den.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen ett kap! Ibland blixtrar de till där på Ge-Kås...;)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Så himla charmig!
    Undrar hur man gör om man inte har några små barn längre...? ;) Å inga barnbarn finns det ju att "skylla på" heller.

    Soliga hälsningar!

    SvaraRadera
  4. superfin!! Grattis till fyndet.

    svar: Så gjorde vi också från början och det var hur bra som helst. Vi satte även en skiva uppe på byrån så att den blev lite bredare på bredden så att säga. Finns bilder att kika på under kategorin barnrum.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fin och tuff den var!

    Du frågade om ikeas 365+ tallrikarna som jag har på min blogg och jag ville bara säga att vi är jättenöjda med dem. Vi har mattallrikar och assietter som vi använder dagligen och kör i maskinen och inga repor har de :) Dessutom är de ju snygga och har bra pris så jag rekommenderar dem varmt!

    Önskar dig en skön måndag!

    SvaraRadera
  6. Ett riktigt fynd. Ibland kan ett Gekåsbesök verkligen vara lyckat.
    Ha en bra vecka/Sophi

    SvaraRadera
  7. Vilket fynd! Nu blev jag ännu mer sugen på Ullared *mutter mutter*

    SvaraRadera
  8. Det året kommer nog gå snabbt :)

    SvaraRadera
  9. De Brio-leksaker jag själv hade som liten är de som jag minst mest, speciellt min gåvagn som finns uppe på vinden. En bra investering till sina barn som kan ärvas i generationer!

    SvaraRadera
  10. fiiin!! Den är ju guuul! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Så undetbart fin. Grattis till ikea vinsten, heja dig
    Kram

    SvaraRadera
  12. å jag är så avundsjuk på dig som får åka på ullared! Guud jag skulle nog shoppa ihjäl mig om jag for dit! Kanske till sommaren...
    Vilket fint åk du köpte och kanonpris, håller med dig att den skapar lite lekfull känsla även om plutten inte kan använda den på ett tag!

    SvaraRadera
  13. Ahhw! Vilken fiin, och vilket kap sen! Har aldrig varit på Gekås men tror att det är annat att åka dit när man har barn.

    Ha en toppenvecka! Kraam

    SvaraRadera
  14. Snygg! :) Kommer göra sig super som detalj innan den kommer slitas av pyret.
    Jag funderar på att dra till samma stora butik inom några veckor, har du några tips får du gärna dela med dig. :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  15. jag har ett fönster där dom växter bara dör i, så jag har inhandlat plastblommor! men en stor grönväxt önskar jag att jag skulle kunna hålla vid liv :)

    Vilken fin Brio leksak, den ser då stabil ut! en ordentlig sak som håller till "barnbarnen" ;)

    Kram

    SvaraRadera
  16. Åh! vad snygg och vad kul när man kan fynda oxå :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  17. Men gud vilket fynd du gjorde! Jag håller med om att den är superfin som inredningsdetalj, perfekt för kräsna mammor :) Ja visst är det svårt med tapetval, ett tag funderade jag på att också måla väggen för att göra en egen väggmålning med ugglor men jag vet ju att vi kommer att ha tillräckligt stressigt ändå med flytten.. Men det är så kul att kika runt :) Kram

    SvaraRadera
  18. Ja, den är verkligen jättefin! Vi gjorde också massa fynd på Ullared innan våran kille föddes, massa fina Brio saker för typ halva priset. Man blir lite sugen på att åka dit igen :)

    SvaraRadera
  19. Kap! Den var ju jättefin!

    SvaraRadera
  20. Otroligt söt!
    Jag får väl vänta på barnbarnen ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  21. jättesnygg, funkar precis som du skriver som inredning bara för att den är så fin :)

    SvaraRadera
  22. Åhh den var söt, skulle jag kunna tänka mig också .-)

    SvaraRadera