lördag 19 mars 2011

Fyndpris!



Kommer ni ihåg att jag bloggade om bäddset från Hemtex för snart två veckor sen? Då var dessa finingarna med i två färger. Nu har Hemtex visst kampanj på dom för 99 kr styck fram till och med söndag den 20 mars! Finns även i det här cerisefärgade. Vet dock inte om det bara gäller på webben eller om det även är i butik. Jag ska i alla fall inom Hemtex och kika, annars får det allt klickas hem från webben.

Psst. Är man även medlem i Studio Hemtex har man 15% på babysortimentet!

Uppdaterat: Visst gäller det även i Hemtex butiker, så det cerisefärgade fick följa med oss hem idag!

12 kommentarer:

  1. Typiskt med rabatter nu, jag handlade ju bäddset til Viggo i förra veckan, men men vad gör det nu har han i alla fall ett att byta med. De i ecokollektionen verkar bättre kvalitet än deras vanliga kollektion. Nu har jag tagit en låååååång dusch få se om jag orkar dra fram symaskinen. Hoppas du med får en fin lördag. kram

    SvaraRadera
  2. Åh dom är ju riktigt snygga och vilket kanonpris, behöver massvis med nya bäddset, kanske ska passa på:) Hallen e ju grymt snygg gumman:) Ha en bra lördag och hoppas de går bra för aron, kramar emma

    SvaraRadera
  3. Nu måste jag nog ta mig en svängom till Hemtex och kolla...
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Jättehärliga färger!
    Jag kom aldrig iväg till MVC så jag fick en ny tid till nästa vecka.
    Nu är det helt klart lite roligare väder än vad det var igår :-)

    SvaraRadera
  5. jag vill också ha det, det är såå snyggt. ska klicka hem det :)

    SvaraRadera
  6. Åh så bra. Spanade in det svartgröna för nån vecka sen när jag bloggade om kuddarna men köpte inte dom. Det ska jag banne mig göra nu. :)
    Tack för tipset!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. hahaha Säg NÄR de INTE har kampanj på saker och ting

    SvaraRadera
  8. sv: jaa verkligen. ,aldrig har man en "normal" mage enligt nån. o sen efter har alla åsikter om hur man ska göra med bebis. ,allt från blöjor, till sovtid osv.

    SvaraRadera
  9. Härligt med kampanj när du precis spanat in dem, snygg tajming!
    Fanns de i turkost? Kramkram

    SvaraRadera
  10. Vilket snyggt påslakan och till ett bra pris! Gillade den orangea randen massor.

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att du också hann utnyttja det finfina erbjudandet! :-) Kram Anna

    SvaraRadera