måndag 21 mars 2011

Underbart retrohem

Såg ett fantastiskt fint hem i senaste Family Living och ville mer än gärna visa er bilder från det. Tyvärr hittade jag inte bilderna från hemmet, men däremot så fanns hela artikeln och några detaljbilder med. Så jag får bjuda er på dessa istället! Hemmet tillhör familjen Arrhenius och mamma Ingela är illustratör. Hon har bland annat gjort den här fina postern som man kan köpa hos Favoritsaker.se.



                                  Foto: Patrick Miller, lånade hos Family Living

22 kommentarer:

  1. underbara inspirerande bilder du bjuder på!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Alltid så roligt att inspireras av andras hem när det gäller inredning.

    Ja, det är mysigt med smakportioner, och kladdigt! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ohhh så fint!!! Riktigt härliga färger med!
    Hoppas att du har haft en bra måndag!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt och perosnligt hem! Nu har jag också fått mitt presentkort! Även det kom från Ödåkra!

    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  5. Härliga små färgklickar som gör en så glad!

    SvaraRadera
  6. jätte fina bilder tvär diggar äpplet och muggarna!! I love ikea family!!!

    SvaraRadera
  7. jag vet inte varför jag tvekar, men nu tror jag att jag bestämt mig. NU kör jag! måste å köpa lastpallar bara :)

    Vilket fint retrohem :)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Men så himla fint. Gillade verkligen den första bilden - helt i min stil!
    /kristina

    SvaraRadera
  9. Jaa huset var fantastiskt fint, bara att flytta in!
    Dock låg det väldigt nära en stor trafikled som brusade rejält när man var ute på tomten. Plus att huset håller ett rätt högt utgångspris och dom som var på visningen verkade kapitalstarka så gissar att priset kommer att skjuta i höjden. Johan gissade på ett slutpris runt 5 miljoner. Vi får väl se... =)

    SvaraRadera
  10. Läckert - fina detaljer här och där. Det är detaljerna som gör det! :-)

    SvaraRadera
  11. Så fint! älskar retrokoppar! :D

    SvaraRadera
  12. Superfina och insprerade bilder, jag älskar verkligen family living, en tidning helt i min smak! Förut läste jag bara tjejtidningar och modetidningar, men så fort Alva föddes så ändrades det plötsligt till att jag bara läste mammatidningar och inredningstidningar :) kram

    SvaraRadera
  13. Vilka fina prylar!
    Jag är så velig med våra markiser, det blir säkert fint när de väl kommer på plats. Har du några fina inspirationsbilder just med markiser och tegelhus?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. Vilka härliga bilder! Jag älskar muggarna:)
    Svar: Jag gillar de hyllor ni har som sängbord, och även kuber, men jag vill gärna kunna stänga en lucka som döljer sakerna. Funderar lite på att fästa ett tyg som man kan dra för över likadana hyllor som ni har.. får se hur jag gör! Hoppas du haft en underbar tisdag! Kram

    SvaraRadera
  15. Verkligen fina bilder. Snygga muggar:)
    MAssor av kramar
    JOhanna från bloggen http://www.form-ge.com

    SvaraRadera
  16. Jag älskade också det hemmet.

    SvaraRadera
  17. såg också det i senaste numret, helt i min smak! :)

    SvaraRadera