tisdag 15 mars 2011

Finaste barnböckerna!


Bild lånad från Fiaelia

Dom här böckerna föll jag för direkt när jag såg dom inne hos Lisa. Ni ser ju färgen på framsidan på den ena och dom härligt tecknade djuren. Är dom inte urfina?! Finns att köpa hos t ex Adlibris. Går man även in här så har man en liten chans att vinna en bok. Perfekt som doppresent eller som födelsedagspresent!

(Och skulle jag inte ha turen att vinna en bok, så kommer dom få hoppa ner i kundkorgen och skeppas hem omedelbart. För dom här vill jag ha! )

6 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR barnböcker! :-) Just de här har mina grabbar vuxit ifrån, men jag kan botanisera på bokhandlar hur länge som helst... Finns så många fina! :-)

    SvaraRadera
  2. jag klickade hem dem igår, de verkar hur mysiga som helst :)

    SvaraRadera
  3. Ja, dom är verkligen himla fina=)

    SvaraRadera
  4. Det finns så mycket söta böcker, önskar man hade ett bibliotek med barnböcker!

    SvaraRadera
  5. underbara böcker! Du kan skicka ditt fullständiga namn och adress till order@handbymima.se så får du kontakt med Mima direkt och kan bestämma med henne. kommer en ny tävling imorgon för barn, du verkar ju ha tur :) kram

    SvaraRadera
  6. gud så fina böcker, jag älskade ugglan på framsidan :) jag har alltid älskat att läsa och alva verkar ju ha ärvt det intresset så de kanske får bli nästa köp, såg att de bara kostade runt femtiolappen! kram

    SvaraRadera