söndag 20 mars 2011

Söndagsbilden - Trött terrier




Trött terrier efter gårdagens bravader. Aron skötte sig superfint och var (och är!) verkligen en riktig pärla! Jag kunde dock inte gå så fort som jag brukar i ringen och underlaget (blöt asfalt!?!) var inte det bästa att gå på heller. Så i hans kritik stod det att han hade ett kort steg, och visst kändes det som att han gick kort och stötigt. Bättre lycka nästa gång! I mina ögon är han ändå finast! ♥

Fler bidrag till söndagbilden hos fabriken hittar ni här.

21 kommentarer:

  1. Han är verkligen bedårande =)

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos!

    Sådär gullig är inte min karl som ligger här bredvid och snarkar! :)

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag väldigt trött med :) sötnosen! Hittade du dina påslakan? verkade som det var rabatt även i butik. Jag började inte sova dåligt först runt v. 30 sen har ju Viggo varit dålig och då är det svårt att sova bra. Nu väntar köksstädning för mig. Hoppas ni får en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  4. Fina Aron!! Vad mysig han ser ut!

    Vad skoj med Ikea, jag hoppas på att komma iväg i veckan med en vän (äntligen!) Hoppas du hittade något fint för presentkortet!

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Vilka mysbilder!

    SvaraRadera
  6. Åh så gulligt!!!:) Vilken sötnos...:)
    Har läst ikapp lite bakåt och hittar fler fina bilder på Aron!
    Och bilderna på er hall, wow!! Blir såå sugen på den tapeten, riktigt snyggt!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Åh, så skönt han ligger och sover. Klart man blir trött av att vara på utställning och bli bedömd.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Ser hur skönt ut som helst och klart man blir trött av att tävla.

    Jag har en 14 år gammal Jack Russel

    SvaraRadera
  9. Ser ju alldeles underbart skönt ut!

    SvaraRadera
  10. Så härligt avslappnade bilder! Jag tror jag också kryper i säng...
    Kramen.

    SvaraRadera
  11. SV: Ja, visst är han söt! Och du har ju en söt liten herre här också! :)

    SvaraRadera
  12. Vad skönt det ser ut när han sussar!
    Kul att se längre ner, bilden på er säng. Den ska troligen få flytta in här med - tillsammans med huvudgaveln. Vi måste dock bygga en vägg först!
    Spännande med bebbe, inte långt kvar nu :-)
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  13. jag skrattar fortfarande åt mig själv som åkte på ikea och bara köpte godis ;) inte ens värmeljus eller servetter följde med! haha :)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Hjälp - han är SÅ söt! Elsa frågar chans, bara så du vet! :-D

    Haha, ja men du - det är inte meningen att du ska se dina fötter ju! :-D

    SvaraRadera
  15. gud vad mysigt det ser ut, ungefär sådär ligger min katt i min säng nu... .)

    SvaraRadera
  16. så söt!

    SV. ja hittar inte tapetan i svart/vit. Får väl tänka om lite då.. suck!

    Ja vi är verkligen så nöjda att vi valde att bygga ett hus, det lutar nog mot att jag målar räcken + ribborna vita..då har jag & göra resten av våren.. ha ha

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  17. Fina bilder! Ja, så där är det ju på utställningar ibland. Det som är positívt är ju att man alltid åker hem med finaste hunden ändå;)

    SvaraRadera
  18. Åh, söta vovven!!

    Svar: Så smart att istället buda hem direkt från Storbritannien. Fungerar eBay annars som Tradera? Man lägger ett bud osv? Behöver man skapa ett konto där?

    SvaraRadera