fredag 25 mars 2011

Hur är du som person?


Alltså. Jag är lite nördig. Hittade det här personlighetstestet via Killmamman, och kunde inte låta bli att göra det. Jag älskar verkligen att göra såna här test. Är väldigt intresserad av psykologi, och hur vi är som personer. Det känns som att testet stämmer ganska bra på mig. Jag vill hemskt gärna starta eget till exempel, för jag gillar att planera och ha koll! Älskar att dra igång projekt och tänker väldigt långt fram i tiden. Gör du också testet, och skriv gärna i kommentarsfältet om det stämde in på dig!

3 kommentarer:

  1. Jag var ju tvungen att göra det! Testnörd som man är! ;) Och jag tyckte det stämde jäkligt bra.
    Så här stod det:
    Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

    och jag ska jobba som:
    Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

    Ha en underbar fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. visst är det kul med test! tyckte mitt stämde väldans bra :)

    SvaraRadera
  3. Har gjoret det här testet via jobbet två gånger förut, men det var intressant att se nu när jag gjorde om det hur jag på en punkt ändrat mig väldigt mycket de senaste åren och numera lutar åt perception istället för bedömmning, förmodligen ett åldertecken ;-)

    SvaraRadera