söndag 27 mars 2011

En underbar överraskning!

Tiden går så fort när det är helg! Dagen har spenderats med bästa vännen som var här på besök, och när jag som hastigast loggade in och kikade på bloggen, så hade jag fått en kommentar från Tina (som har bloggen Tinajo at home) om att det nog fanns något på hennes blogg som jag nog skulle tycka om. Gissa om jag blev både chockad och rörd när jag insåg att Tina har gjort en liten babyfilt - till mig! Eller ja, den är ju till bebisen, men jag kommer njuta minst lika mycket av den som bebisen.

Tusen tack finaste Tina för den här underbara överraskningen! ♥

Bild: Lånad från Tinajo at home

15 kommentarer:

  1. Men vad gulligt gjort! Jättesöt liten filt!

    SvaraRadera
  2. Ursnygg filt, vilken härlig present:)
    Ha en bra vecka/Sophi

    SvaraRadera
  3. Så fin! Härliga färger - bebis kommer älska den ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Så roligt att du blev glad! Glöm bara inte att maila mig din adress (om du inte redan gjort det, har inte kollat mailen i dag)! :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar filt! OCh vän... Jag tror h*n kommer att verkligen gilla den!

    Puss!

    SvaraRadera
  6. Vilken finfin överraskning! Ser att passa perfekt in hemma hos Dessi!!

    Kraam på dig!

    SvaraRadera
  7. Meeeeeen va söt! Och vilken snäll Tina :)

    SvaraRadera
  8. Den är ju helt fantastisk!

    Jag önskar att jag kunde virka...eller sticka... *suck* vad är väl en bal... :)

    SvaraRadera
  9. Men så snällt!! Och vad fin den var! Förstår verkligen att du blev glad!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. men wow vad fin! och vilken fin gest!

    SvaraRadera
  11. men vad underbart snällt! den var jättehärlig med alla färgerna!

    SvaraRadera
  12. Så härliga färger! På 149 kvm kommer ni klara er länge. Vi har 99 välplanerade och tror det får räcka en några år till, massa annat som är viktigt när man har barn. Korta restider, dagishämtning osv. kram

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig filt. super fin.
    Jag håller med dig, man behöver inte gardiner (din kommentar i min blogg)
    glöm inte våran tävling.
    Hade bra /kicki

    SvaraRadera