onsdag 2 mars 2011

Pantone Memoboard


Har sett dom här fina memoboarden från Pantone i några bloggar redan, men jag bara måste visa er dom här också! Är dom inte urläckra? Finns i flera olika färger som ni ser, och det är en magnettavla med ett smart fack som man kan stoppa tidningar, post och liknande i. Sex stycken magneter ingår och finns att köpa på Inreda.com. Jag är vansinnigt kär i den gula, och jag vet att den hade gjort sig så bra brevid klockan på vår vägg i köket! Tillsammans med vår orange Kartell FL/Y lampa hade det blivit perfekta färgklickar!

Bilder lånade från Inreda.com

10 kommentarer:

  1. Hej!!!

    Man kan inte va bort från bloggvärlden allt för länge för det händer så mycket! Jag hann inte ens rösta på dig och Isa i kökstävlingen :( Men det gick ju bra ändå ;) Ett STORT grattis från mig :D Hurra, hurra, hurra!

    Och en massa fina o roliga inlägg har du hunnit med också sen jag va här senast. En sån här memoboard hade jag också gärna velat ha. Ska kika in o se vad en sån går loss på :)

    Och så fint det blev i sovrummet!!! Jag vill också köpa nya möbler, fast till vårt vardagsrum då. Har också tänkt sälja några av de befintliga först för att få in lite cash o kunna köpa nytt för :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Riktigt stilren ME LIKE! Köpte en typ sådan tavla på Village men inte alls nöjd med den tyvärr....:(

    SvaraRadera
  3. Så snygg! tack för tipset! Hoppas dagen varit bra!

    SvaraRadera
  4. Oj vad stor den var! har sett endast typ den "nakna" varianten

    Förresten tack för kommentaren (hannapannas blogg).. :) inte så snabb på att se dessa. Men nu så eller har jag tackat förrut*? ööhh ja en lätt förrvirrad liten människa:))

    Har börjat om från början välkommen dit..
    HA en trevlig torsdag kväll..

    SvaraRadera
  5. Attans va dyra de va! över 700 kr för en sån grej e lite mastigt tycker jag.

    Svar: Du e lika söt du ;) Tack för att du tyckte att mitt kök platsade i finalen :D Det blev en värdig vinnare iaf :)

    SvaraRadera
  6. Du e för söt! Tack för att du tyckte att mitt kök platsade i finalen :D Men det blev en värdig vinnare iaf :)

    SvaraRadera
  7. loves it! vill ha alla. och alla pantonemuggar. nu.

    SvaraRadera
  8. men den som väntar på nåt gott… :)

    SvaraRadera