torsdag 24 mars 2011

Hur upplever ni bloggen?

Något som jag har funderat på sistone, är hur ni upplever min blogg?
Jag vet att det kan se annorlunda ut i olika webbläsare. Hur är bilderna? Tillräckligt stora eller för små? Tillräckligt skarpa eller är dom brusiga? Det är något av det värsta som jag själv vet nämligen. För små eller för stora brusiga bilder. Är typsnittet lagom i storlek? Jag är väldigt petig med detaljer, så även i bloggen!

Säg gärna till om det är något annat som ni saknar, något ni vill läsa mer om, eller något ni vill veta om mig och så vidare. Så löser vi det! :)

15 kommentarer:

  1. Ärligt?
    Allt är perfekt i mina ögon, med Firefox som webläsare och på min datorskärm.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker allt ser bra ut! Bilderna är lagom stora och bra kvalité. Mina bilder är nog inte så bra dock, för jag tar med min iphone... och alla vet ju hur dåliga bilder den tar. :) Vill ha en systemkamera!

    SvaraRadera
  3. Jag upplever inga fel/problem med din blogg ang utseende! Jag har google chrome som webbläsare :) Perfekt med andra ord!

    Kram

    SvaraRadera
  4. ser bra ut både i chrome och I.E på 24" dell skärm. Kanske större text, för närsynta åldringar som mig.
    P.Martin

    SvaraRadera
  5. Safari OK

    P.Martin

    SvaraRadera
  6. Allt ser bra ut här! crome använder jag just nu!

    SvaraRadera
  7. Jag gillar din blogg mycket! Den är presonlig och genomarbetad med många fina bilder.

    Angående vårat Guesthouse så är det tillåtet med hund i ett utav våra familjerum (4 bäddar och eget kök) som har separat ingång.

    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  8. Tycker att allt i din blogg ser bra ut. :) Lagom stora bilder! Håller med dig om att försmå bilder inte är speciellt kul, men dina är lagom. :)

    Ha det gott
    /Johanna

    SvaraRadera
  9. Bilderna är lagom stora. Typsnittet är bra. Funkar både i Safari och på min Galaxy. Toppen helt enkelt.

    SvaraRadera
  10. Jag tycker allt ser toppen ut! Bra storlek på allt. Brukar förutom via datorn även läsa via min HTC mobil och det ser bra ut även där :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Din underbara blogg ser precis ut som den ska! Fortsätt på samma härliga vis och blanding :)
    Kramen.

    SvaraRadera
  12. Åh, jag tycker här är hemtrevligt och mysigt. Man märker att du tycker detta är kul och det är väldigt roligt att vi hittat varandra så jag får läsa här hos dig.
    Önskar att jag orkade lägga hälften så mycket tid på min egen blogg som du verkar göra. :)
    Tycker det är lagom mycket bilder (det kan ju faktiskt bli för många bilder ur olika vinklar på samma grej) och väldigt klara och glada bilder oftast.
    Man blir glad av att läsa hos dig helt enkelt!

    Ha en skön helg!
    Kramkram

    SvaraRadera
  13. Ser jättebra ut med chrome, du är jätteduktig!

    SvaraRadera
  14. Ha, ha, jag vet precis vad du menar :) Jag e lika petig med min blogg och jag gillar inte o läsa bloggar som inte har bra kvalitet på bilderna. Jag älskar ju foto så det e en viktigt sak för mig och sånt som tilltalar mig.

    Jag har bara gott o säga, men det e ju därför jag läser här ;)
    I min webbläsare, Firefox, ser allt bra ut. Jag gillar typsnittet, det e lagom storlek liksom på bilderna som alltid e av bra kvalitet!

    SvaraRadera
  15. Det ser inte konstigt ut för mig med Firefox och en 22" skärm.

    SvaraRadera