torsdag 24 mars 2011

Rekommenderas: eBay!

Tack för era kommentarer i inlägget nedan! Det känns alltid bra när man får lite respons på det man gör. Lägger ner en hel del tid på bloggen, men det är bara för att jag tycker att det är så vansinnigt roligt. Jag har alltid älskat att skriva, och att kombinera det ihop med mitt inredningsintresse är kanon! För det är trots allt inredning som bloggen mest handlar om. Men ibland slinker det in ett och annat inlägg. Som det här.


     Bilder: Dessi - Home and desire

Har suktat efter ett par nya Converse ett tag nu, men tycker att 700 kr för ett par skor är ganska mycket emellanåt. Framförallt när jag aldrig kan bestämma mig för vilken färg... Har kollat lite på Tradera, men där ska man ha tur om det dyker upp ett par i rätt färg och storlek. Fick för mig att kolla eBay, och vilken guldgruva! Inte bara för skor utan man kan lätt fynda designprylar till bra priser om man jämför med Sverige. 400 pix fick jag ge för dessa inklusive frakt från Storbritannien. Väldigt överkomligt, och jag spanar redan efter ett par till i en annan färg...

17 kommentarer:

  1. Åh, sådana vad jag och provade idag, samtidigt som jag köpte mina rosa stövlar! Jag har länge velat ha gula converse, så himla härliga!

    ebay måsta jag också kolla upp. Tycker bara att det är lite svårt när man köper skoj på nätet med storlekar o så.. Men man får la pröva!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. så snygga!! har också länge velat ha mig ett par och det blir nog ebay för mig med. Ett riktigt snyggt fynd har du gjort!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar converse, har svarta & röda i låg modell. Jag brukar klicka hem från ellos när de har bra rabatt :-) Tycker också 700 spänn är för dyrt...

    Hoppas allt är bra
    Många kramar

    SvaraRadera
  4. Gud så fina! Vilken underbar gul färg! Känner ett stor ha begär :p haha.

    Tack för lyckoönskningarna;), tyvärr har jag inte kommit längre i jakten på sängbord men hoppas hitta något bra snart!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh visst är det härligt att nätfynda! Jag har klickat hem mina för halva priset från Ellos år efter år ;)

    Jag tycker din blogg är bra precis som den är!!!

    Svar: Jag minns inte bildkällan tyvärr! :/ Ska fundera ordentligt och uppdatera under bilderna när jag kommit på den.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Har int slagit till på något hos ebay ännu vågar inte gå un på sidan är rädd för att jag hittar alldeles för mycket! ;)

    men de conversen är superfina!
    kram

    SvaraRadera
  7. coola :) Dom skulle min Ebba se eller inte :)
    Hon vill ha svarta . Du skiver kanon så förstår att du är nöjd med din blogg ,Jag sk´river så illa så men men gillar ju att pyssla hemma .Kul att du kolla in alldit kul med komentarer .

    SvaraRadera
  8. Tack för din kommentar:)
    Javisst var det härliga tapeter!!!

    Håller med om att Conversen är dyra.
    Köpte mig ändå ett par i höstas.
    Men nu kan jag låna döttrarnas, då vi har samma storlek. Vi var i Los Angeles för en månad sedan
    och då "shoppades det vilt" ;-)
    Där betalade vi bara 260kr/paret, så nu står det 10 par nere i hallen i oilka färger, som vi "delar" på:)
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  9. Åh, vilka godingar! Detta tipset månste kollas upp...låter som en bra idé!
    Kramen.

    SvaraRadera
  10. Snyggingar! JAg köpte converse till tjejerna, fast på Nelly. Tur var nog att jag inte köpte på ebay för jag fick skicka tillbaka Wilmas för de var alldeles för stora...

    Puss!

    SvaraRadera
  11. supersnygga! verkligen fina i gult!

    SvaraRadera
  12. Jaa huset är verkligen toppenfint!
    Och jag kan absolut tänka mig att jag kommer trivas finfint där.
    Men såklart kommer ju alltid alla dessa tankar...
    Tack för din uppmuntran iaf =)
    Har redan börjat fundera över våra mödbler och var vi ska ha allt och så, hihi

    Dezzy, du ringde aldrig tillbaka till mig!
    Vi vill veta om ni har någon helg över för besök av oss???

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  13. Tyckte det var mycket för ett skoskåp, men tanke på att man kan göra ett likadant själv med köksstommar och montera färgglada knoppar på :)
    Sen är ju min studentbudget inte den bästa, så där av syn på priset också ;)

    Kram å ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  14. http://www.facebook.com/SweetT.UF
    Litet tips; Nya Converseskor för 450 kr finns att beställa via dessa herrar. De skickar nästa beställning 4/4 o då behöver man ha betalat innan dess. En av grabbarna är goda vänners son. De har startat en ungdomsföretag som ett projekt i sin gymnasieutbildning för att prova på att driva eget, helt seriöst.
    Trevlig helg!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  15. åh va fina! själv är jag på jakt efter ett par ceriserosa slim, men jag tycket oxå att det är dyrt att köpa här hemma :/

    SvaraRadera
  16. vilken bra idé, tack för tipset! har aldrig handlat på ebay men tradera och blocket har det blivit mycket av... men man kan definitivt hitta roligare grejer på ebay.

    SvaraRadera
  17. Tack så jättemycket för din fina kommentar. Den gjorde mig glad. Jag håller med dig Ebay is the shit!

    SvaraRadera