måndag 28 februari 2011

Vårt kök vann...!

Bild: Lånad från IKEA/Livet Hemma

Alltså. Det här är helt galet. Men vi vann!

Vårt kök vann IKEA Livet Hemmas drömkökstävling. Jag tror fortfarande att jag är lite chockad. Och väldigt glad! Tänk så mycket fint vi kan köpa till Plutten och vårt hem nu! Jag är så otroligt tacksam och smickrad över att det finns så många människor som gillar vårt kök och har lagt ner tid på att skriva en liten kommentar och rösta på oss. Ett stort, och då menar jag verkligen stort tack till er alla som har engagerat sig!

Tvåa i tävlingen kom Anna Lunds fina Mitt röda drömkök, och trea i tävlingen kom Frida med sitt bidrag Drömkök åt alla. Ett stort grattis till er!

30 kommentarer:

  1. Men vad roligt!!! Grattis!!! Det är verkligen fint, så ni är värda att vinna :)
    Njut nu ordentligt. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis ni har ju ett riktigt snyggt kök! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. ÅHHH så underbart,
    stort grattis till er :-)

    MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Så himla kul! Ett stort stort grattis till dig/er och det fina köket.

    Glada kvällshälsningar!

    SvaraRadera
  5. Dubbel vinst! Att dagligen få njuta av ett så fint kök, och så nu med tävlingsvinst som bonus! Grattis!!!

    SvaraRadera
  6. Grattis!!! Åh så roligt, ni har verkligen ett jätte fint kök...bra jobbat!
    //Susanna

    SvaraRadera
  7. Grattis! Köket är jättefint! / Helena

    SvaraRadera
  8. Åååh, stort grattis till vinsten!! Ni har verkligen ett jättefint kök :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  9. Världens största GRATTIS till er. Det var helt rätt vinnare, såklart. Tänk vad ni kan shoppa nu, härligt!!
    Sophi

    SvaraRadera
  10. Jag förstår detta, ert kök r verkligen fantastiskt!
    är på utbildning och har kommit in på hotellrummet först nu så är lite sen med att kommentera :P
    Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Grattis! Det är ni verkligen värda, ni har ett supersnyggt kök:)

    Kram

    SvaraRadera
  12. VA! Åhh! Stort GRATTIS! Det måste ni fira :) Vad var vinsten?

    Jo precis, men vi har en tomt som vi väntar på att säljas så vi håller tummarna för den men å andra sidan spikar vi inget hus förrän tomten är köpt!

    Grattis ännu en gång!!!
    Kraam

    SvaraRadera
  13. Åh, ett stort grattis till er! Kram

    SvaraRadera
  14. Vad roligt!! grattis!!! :)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  15. Åhh GRATTIS!! Det är ni värd för ert kök är verkligen supersnyggt!!

    Hoppas ni hittar når fint till lillen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Men gud vad roligt för er! Grattis! :-)

    SvaraRadera
  17. Stort grattis - det var ni minsann värda!
    Kramen.

    SvaraRadera
  18. Stort stort grattis! Det är ni verkligen värda! :)

    Många krama
    /Johanna

    SvaraRadera
  19. Grattis gud vad kul att bekräftelse för det man gör är snyggt!! För erat kök ser väldigt hemtrevligt ut och snyggt såklart!!

    SvaraRadera
  20. Självklart skall ni vara jätteglada :-)
    Va vann ni förresten? Det har jag inte läst :P

    SvaraRadera
  21. Tjohoooooo vad kul - stort grattis! :-)

    SvaraRadera
  22. Men vad kul! Grattis!!! Men ni har ju ett snyggt kök också!

    SvaraRadera
  23. Grattis Dessi! Tror inte det skiljde många röster mellan oss! En riktig nagelbitare!

    Må så gott!

    SvaraRadera
  24. Stort grattis Dessi! jätte jätte roligt! Du får rätt mycket för 5000:- Klart Plutten ska ha det bästa! Ni har ju ett jätte härligt kök men det har jag ju sagt flera gånger tidigare ;)

    kram

    SvaraRadera
  25. Grattis vännen :) :)
    Detta är ju helt sjukt!!

    Ja, jag vet jag är sen med mitt grattis men har haft bloggläsande på is lite :D

    GRAATTIS IGEEEEN!!!

    SvaraRadera
  26. Grattis och vilket fint kök ni har! Ni har hittat en bra mix och jag gillar när det är högt till tak.

    SvaraRadera