onsdag 23 februari 2011

Vi är vidare i tävlingen!

Idag blev jag genast lite piggare! Det visade sig nämligen att vårt kök är ett utav 10 finalister i IKEA:s drömkökstävling! Så nu gäller det. Gå mer än gärna in och rösta på vårt bidrag! Det som gäller är att man måste kommentera - gillningar och Facebook-gillningar räknas inte. Tidigare kommentarer räknas inte utan det börjar om på noll idag. Motivera varför köket ska vinna och ni har chans på presentkort på IKEA. Läs mer om reglerna på IKEA:s Livet Hemma blogg. Flest kommentarer vinner. Tävlingen pågår t o m söndagen den 27:e februari till kl 24.00.


Det är verkligen fina kök som vi tävlar emot, och jag är verkligen hedrad över att få vara utvald! Jag hoppas verkligen att alla ni som gillar vårt kök går in och gör er röst hörda! Jag vill verkligen vara med i toppen och vinna presentkort på IKEA - tänk vad det hade underlättat inköpen till Plutten. Vårt bidrag hittar ni än en gång här! Tack till alla som vill stötta oss!

16 kommentarer:

  1. Coooooolt, klart jag ska rösa. Som IKEA medarbetare måste jag berömma juryn för deras val. Kommer rösta både på dig och Isa :-)

    SvaraRadera
  2. Nemen vad roligt!!! Grattis grattis! Ska genast gå in och kika!
    Håller tummarna för dig och rustaupp, följer era bloggar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. jag är som velig! ena stunden vill jag nästa inte ha en kitchen aid! ;)

    SvaraRadera
  4. men vad kul! jag ska genast gå in och kika!

    SvaraRadera
  5. Wow, supergrattis!!! Självklart röstar vi, erat är ju snyggast. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Lycka till till er! En av tio är grymt! Måste ha varit många i en sån tävling.

    SvaraRadera
  7. Oj vad kul, jag skall självklart in och rösta :-)
    Ja de där cupcakesen var ruggigt goda. Jag har fått ett sanslöst sötsug sista veckorna :P

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Kul att vara en av dessa 10. Är riktigt fina allihop, men håller givetvis på ert kök :-)

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  9. Jag älskar också marimekko porslinet! vill ha vill ha ;)

    Hoppas det nu går bra i tävlingen!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad roligt för er! Har varit inne och röstat på ert kök, det är verkligen superfint! Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  11. ÅHHHH vad roligt för er, vilken fantastisk möjlighet :-) Håller tummarna!

    Förstår att du slutade läsa hos mig,jobbigt när man själv har det svårt att läsa om andras lycka när man inget hellre vill än att vara i samma situation.

    Många kramar

    SvaraRadera
  12. Såg att Isabella med kom med i finalen :P
    Vad kul

    SvaraRadera
  13. Ni har verkligen ett fint kök! Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera
  14. Oj vad roligt, grattis!
    Jag gillar din blogg så mycket att jag vill ge dig utmärkelsen Liebster Blog Award. Tack för all fin inspiration du ger!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Vilket otroligt vackert kök du/ni har! Vill oxå! :-) Grattis är väl oxå på sin plats att säga :-)

    Tack för kommentaren på min blogg!

    SvaraRadera
  16. grattis!! jättefint har ni det! Jag har inte hunnit kolla på de andra köken ännu men jag förstår att alla är fina. kul för er att gå vidare i en sån tävling! *håller tummarna*

    Hoppas allt är fint! kram

    SvaraRadera