fredag 25 februari 2011

Vecka 31 (30+0)


Här är den igen! Bebismagen och jag! Blev inget graviditetsinlägg förra veckan, vill inte tjata ut er med graviditetsinlägg men nåt då och då får det allt bli. Det är ju trots allt en stor förändring som är på väg att hända här hemma! Önskar jag hade lite mer att bjuda på i barnrumsväg, men jag har fortfarande inte fått hem mina tapetprover som jag beställde från Inreda för två veckor sen... Snacka om lång leveranstid. Får allt vänta snällt. Rummet springer ju inte ifrån oss, och Plutten kommer ju ändå bo inne hos oss dom första månaderna så egentligen är det ingen brådska men man vill ju fixa! Vi har faktiskt fixat och donat och köpt nya möbler till sovrummet istället! Snart är det hyfsat färdigt så jag kan visa er lite, men det får bli senare i helgen/veckan! Förhoppningsvis blir det en tur till Gekås, Ullared, nästa helg så vi kan fynda och fixa lite mer till Plutten! Jag hoppas ni har en härlig fredagskväll med mycket mys! Vi hörs i helgen! ♥


(Och tusen tack till alla som har röstat på vårt bidrag till IKEA:s kökstävling! Vi ligger bra till, men vi behöver verkligen fler röster! Så gå gärna in här och kommentera och rösta om ni tycker om vårt kök!)

18 kommentarer:

  1. Vilken underbar mage! Hoppas du mår bra. Trevlig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Såå, nu har jag röstat på ditt kök!! Röstade även på Isas kök. Måste ju vara diplomatisk! ;)
    Jag sa till sambon att jag ville till Ullared imorgon men han tyckte inte det var en bra idé. Men kanske att det blir nästa helg! Då kanske vi ses! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. himlarns vilken mysig bebismage du har ;) kul att fixa inför plutten :)
    Låter superkul att åka på ullared! skulle jag vilja med men det är ju såååå långt för mig! iofs var jag i varberg i veckan meningen tid till att sticka iväg!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ta det lugnt med byggandet!
    Jonas får göra! ;)
    Sen kan jag komma hem o hjälpa dig också!

    Något du/ni/plutten önskar er från Thailand?
    Puss!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig kula du har! :) Kan inte komma ifrån att det ser så mysigt ut på andra, men när man själv är där är det så mycket mer än mysigt (med alla krämpor som hör till). ;)

    Ha en skön helg du med!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Gud vad fint gravid du är!! Jätte fin mage!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så fin kula :)

    Ser fram emot lite hemmabilder hos er! Förstår att ni blir ivriga att inreda, vem skulle inte bli det! Men som du säger, rummet kommer ju stå kvar!

    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig mage =) Ser fram emot lite sovrumsbilder! Håller själv på att göra om i sovrummet så är kul med inspiration. Hoppas du hittar massa fint på ge-kås, jag ska dit om några veckor och hoppas på många fina fynd!
    Ha en härlig lördag. kram

    SvaraRadera
  9. Jättefin magbild, så himla mysigt :) Förstår att du vill ha rummet klart direkt, jag är likadan och vill ha allt klart i samma sekund jag får en ny ide.. Men det är ju bra att verkligen fundera och kolla runt innan man bestämmer sig! Jag gjorde som det stod i inlägget här http://thingsyouremember.blogg.se/2010/december/gor-din-egen-stampel.html#comment när jag gjorde stämpeln, jag kan knappt nåt om photoshop så jag vet inte varför det inte funkade, men hos mig så hamnade stämplarna jag gjorde under de vanliga penslarna, om man väljer penslar och scrollade ner så fanns dom kvar där, svårt att förklara :) Hoppas att du får det att funka för det är väldigt smidigt! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Instämmer, magen är jättefin!! Trevlig helg önskar vi också.
    Sophi

    SvaraRadera
  11. Hejsan Sötis!

    Åh vilken fin mage du har! : - ) Ser så fin ut så! Var inte rädd för att visa ditt vackra ansikte kära du : - )

    Barnrummet kommer du ha tid att fixa till senare. Jag har fixat de mesta bara för att sån är jag & det var verkligen ingen ordning där inne i vårt rum så det var på tiden att vi tog tag i de hela ; - )

    Har ni bott länge i ert hus förresten?
    Är så sugen på hus. Men de gäller ju att hitta "the one".

    Sv: Svan Bouncer är smidig att fälla ihop också & även lätt att torka av. Du kan nog beställa via nätet tror inte de blir någon extra frakt eller något. Himla smidigt!
    Jag fyndade en idag via blocket så kolla där först vettja : - )

    Många Kramisar & Mysig kväll

    SvaraRadera
  12. Åh vilken fin mage, jag blir så avis;). Jag blir så bebis sugen. Funderar varje dag på en tredje, men vi får se, tiden får utvisa. Mysig blogg du har! Ha en härlig helg! Susanna

    SvaraRadera
  13. Fina du!

    Tråkigt o behöva vänta. Men den som väntar på något gott...
    Puss!

    SvaraRadera
  14. Så fin mage! Imorgon börjar vi vecka 35+0 börjar längta tills man får se det lille livet i magen. Grattis till IKEA vinsten! Det är verkligen smakfullt gjort! Jag gilla med string plexi, kikade på den men blev inte den nu. Kanske blir det den i varianten större ska ha den i vårt sovrum med våra lite större böcker.

    SvaraRadera
  15. Vilken fin och hög mage du har. Jag kunde inte ha byxor överhuvudtaget fr o m din vecka :) Jag var bara MEGASTOR! Vad mäter ditt sfmått nu?

    SvaraRadera