lördag 12 februari 2011

V. 29 (28+1)

Egentligen borde jag skrivit detta inlägg igår eftersom jag går in i en ny vecka på fredagar. Tid och ork har inte funnits riktigt denna veckan. 4 kvällar på jobb, barnmorskebesök och annat småfix som ska göras!

Dagen idag har bestått av shopping och firande av minsta lillasyster som fyller 20 på torsdag! Kvällen blir lugn med filmen Eat, pray, love. Vi stendissar melodifestivalen som vi bara tycker är överskattat!

Emma ville gärna se hela mig på bild när jag visar magen, så idag får jag väl bjuda på det! Då ser ni även min nyklippta lugg som kom till efter förra veckans frisörbesök. Det känns som att jag alltid går därifrån med något nytt, älskar förändring!

Ha en mysig kväll mina vänner! ♥

14 kommentarer:

  1. Härligt med mage, saknar det ibland! Ha en riktigt trevlig kväll du med.
    mvh Sophi

    SvaraRadera
  2. Nice att få ett ansikte till skribenten tycker jag. :)

    SvaraRadera
  3. Va fin du är i din lilla mage OCH i din nya lugg :)
    och snygg tapet i bakgrunden :)

    SvaraRadera
  4. åh vad du är fin min vän! vilken mage! du e så fiin! kramar Sandra L

    SvaraRadera
  5. Fin du är :-)
    Ja nu är jag i v 33, det rullar på. Skall bli skönt när det är över :-)

    SvaraRadera
  6. Vilken prima mage!! Där har du en riktigt skatt! Och jag vill också klippa mig!!

    SvaraRadera
  7. Du är så fin min pärla! <3

    SvaraRadera
  8. Jätte fin frisyr och vilken söt mage du har!
    Önskar jag kunde säga detsamma, jag är tokfeg hos frisören!

    Är inte heller något vidare fan av melodifestivalen!

    Hoppas du haft en skön helg!

    SvaraRadera
  9. Sötnos där!!! : - ) Så roligt att få se ditt söta ansikte!
    Tack för att du länkade mig,du är för go!

    Hur mår ni idag?
    En värmedyna är aldrig fel. Hur skönt som helst kan tänka när värkarna drar igång på riktigt!

    Hade ni trevligt på kalaset hos din syster?
    Vi har haft en lugn helg då min J jobbat de mesta. Nu ser vi fram emot två lediga dagar tillsammans!

    Idag blev de bullbak för min del! ; - )

    KRAMISAR

    SvaraRadera
  10. Va fin du är:)
    Vilken mage du har fått;) Men du klär det väldigt väl.. puss

    SvaraRadera
  11. Vilken fin mage, jag hade en likadan tunika när jag var gravid :)
    Önskar dig en bra dag
    /Helena

    SvaraRadera
  12. Fint! Både med luggen och helbilden :)
    Hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  13. Så fin mage!
    Hoppas du mår bra!

    SvaraRadera