tisdag 15 februari 2011

Grått är faktiskt riktigt flott!






För två helger sen fanns dessa fina bilder med i veckans Leva och bo-bilaga. Jag blev alldeles salig över den grå och rosa kombon!

Som ni har läst i bloggen så målade vi över vår trista fondvägg som fanns i sovrummet när vi flyttade in, med en grå färg. Dock har vi inte kommit längre än så då jag gärna vill byta ut båda sängram och byråer. Jag kommer definitivt plocka in mer grått i vårt hem. Är lite små trött på allt det svartvita, och vill ha en lite mjukare nyans hemma. Grått är ju en av årets trendfärger, vad tycker ni om allt det grå?

24 kommentarer:

  1. Åh, vad fint! Verkligen! Vi har lite gråa detaljer hemma, det gör mycket för inredningen!

    Hoppas du mår bra med magen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. ummm gott är flott, helt sant..men även rått :)
    och lite rå/industri stil är ju yammi yammi

    SvaraRadera
  3. Love grått! alltid gjort :) Har ganska mycket grått här hemma men ingen grå vägg..än!

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina kommentar! :)
    Grått och rosa är finfint ihop!

    SvaraRadera
  5. Ja gillar det!! :) Funderar på vad som kan bli grått här hemma...

    SvaraRadera
  6. Jag gillar de, och tillsammans med svartvitt är det super snyggt :)

    Har dock inte tagit in den färgen här hemma ännu...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vi har grå väggar i vardagsrummet. Går att matcha med alla färger och alla säsonger precis som vitt!

    SvaraRadera
  8. Toksnyggt! Jag gillar särskilt första bilden :)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Riktigt snyggt! Fast jag är personligen ingen fan av rosa...

    Vi ska fixa till vårt sovrum snart o jag har tänkt mig en grå fondvägg vid huvudgaveln. Fast den ska iofs vara lite mörkare...

    Puss!

    Pst! Har bytat domän...

    SvaraRadera
  10. Jag gillar verkligen grått! Det är en tacksam färg som passar till det mesta...
    Jag har alltid tyckt att grått är just en mesig tråkig färg - men jag har bytt sida!
    Kramen.

    SvaraRadera
  11. Visst är det så, grått är flott och inte lika hårt som svart. Har mycket av den "kulören" här hemma.. :)

    SvaraRadera
  12. Jag tycker det är underbart! :)

    Svar:
    Tack så mycket! Hoppas du hade en mysig alla hjärtansdag.

    SvaraRadera
  13. Snyggt, gillar grått, underbar kontrast till både vitt och svart!!!

    SvaraRadera
  14. Tackar allra ödmjukast för snäll-ord om min bild. :)
    Glad onsdagskväll!

    SvaraRadera
  15. Jag tycker om grått ihop med vitt & lite färg på kuddar osv. :-)

    SvaraRadera
  16. Åh så fint det där var :) Massor inspiration, jag som ska flytta hemifrån nu!

    SvaraRadera
  17. Riktigt fint.

    Ja, värken i ryggen kom som ett brev på posten imorse. Igår gick ju slemproppen så det var mest därför jag ringde MVC. Jag har fortfarande ont och mår småilla men jag avvaktar hemma istället.
    Ha een fortsatt fin kväll nu!

    SvaraRadera
  18. Ja, jätte fina bilder. Grått har jag inte funderar så mycket kring, men det funkar ju faktiskt och ser rätt bra ut

    SvaraRadera
  19. Grått och smutsrosa är riktigt snyggt! Det ska jag ha i mitt sovrum!

    SvaraRadera
  20. Jag tycker grått absolut är flott! Nu har jag inga gråa väggar hemma, men grått som fond tycker jag är så snyggt - det mesta blir snyggt mot just en sådan bakgrund.

    SvaraRadera
  21. Hej vad roligt att mina bilder hamnat i din blogg!
    Glada hälsningar Ann Sjöstedt www.annsjostedt.se

    SvaraRadera