söndag 13 februari 2011

Favoriter från Signerat.se

Signerat.se är en riktig guldgruva! Igår beställde jag hem en värmekudde från Nytta Design. Har sedan tidigare en meditations/amningskudde från dom, och blev alldeles överlycklig när jag såg dessa små söta!
Efter lite mer spaning har jag hittat fler favoriter, båda nya och gamla! Vad gillar ni bäst?



Värmekudde från Nytta Design, grön virkad galge från torian, kökshandduk från Johanna.B, grafisk illustration "Love is here to stay" från Illustrera mera, barntossor från TrollaTing, gröna filtmagneter från fikonfabriken, grafisk illustration "Home sweet home" också från Illustrera mera.

7 kommentarer:

  1. Allting är verkligen jättefint, måste in och kika där :-)
    Ja babycenters filmer är verkligen bra.
    Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Tossorna var så söööta!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar verkligen Signerat...det finns så mycket fint i alla former!
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Nu har jag lagt in några bilder på vår fasadsiffra på vår blogg :)
    Välkommen in å titta :)
    /Mia

    SvaraRadera
  5. Det är fint att blanda in det industriella :)

    kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillade verkligen tavlorna/affischerna. Supersnygga!

    Den svarta väggen gillar jag ej då jag generellt sätt inte gillar fondväggar. Rummet ser så mycket mindre ut och jag är övertygad om att rummet skulle upplevas som större med en annan färg där.

    SvaraRadera
  7. fina grejer du plockat ihop!

    SvaraRadera