tisdag 8 februari 2011

Bygglov inspirerar som vanligt

Bygglov är min absoluta favorit bland alla inredningsprogram. Kvällens avsnitt bjöd på en uteplats precis i min smak! Utemöbler från Grythyttan, läckra utelampor från Markslöjd, trampstenar från Hasselfors. Hela inköpslistan finns här. Även själva huset fick sig en makeover, fasaden fick en riktigt fin svart färg!

Det finns så mycket som jag skulle vilja med vår trädgård och uteplats, men i år känns det som att ekonomin sätter stopp för det hela med föräldrapenning och dylikt. Istället får jag njuta och inspireras av dessa bilder!







13 kommentarer:

  1. Visst blev det snyggt! Det gjorde susen med lite färg på villan också. Underbart altandäck, det skulle jag heller inte tacka nej till :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen läckert!

    Jag tror en väninna till mig skall vara med i argaa snickaren :P Det skall bli kul att se. De är där och intervjuar och filmar nu :-)

    Ja, det var riktigt skönt att han behåller lugnet den lille knatten :-)

    SvaraRadera
  3. ja... suck... drömma kan man alltid :)

    SvaraRadera
  4. Det där var en uteplats som helt och hållet gick i min smak på flera sätt!!

    SvaraRadera
  5. Ja missade bygglov igår men ser att jag måste kika i efterskott istället!

    SvaraRadera
  6. Det blev riktigt fint, det som Bygglov gjorde. Önskar man själv hade den uteplatsen och trädgården. :) Men det är samma här, blir nog inget trädgårdsfix i år för oss heller.

    Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! Det skulle inte sitta fel med en sådan uteplats:)

    Du får ha en fin dag
    Kram /Linda

    SvaraRadera
  8. Jag såg inte bygglov,men vilken tur att du har lagt upp bilder på resultatet.Så snyggt!
    och vilket fint kök ni har förresten.Kram!

    SvaraRadera
  9. Me lööööv it! Blev SÅ inspirerad!!!! :) Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  10. Ja visst blev det snyggt! fast jag tyckte poolen var ful som stryk :-)

    och japps...Vågö har kommit...fast inte till alla varuhus, ibland är faktiskt vi i Älmhult först ut :)
    hade jag varit du hade jag ringt till varuhuset i hgb och kollat när dom kommer, för dom lär säkert gå som smör i solsken, 199 kr styck är nästan för billigt!!!
    kram kram

    SvaraRadera
  11. Håller med, riktigt snyggt blev det! Möblerna från Grythyttan får gärna stå på min uteplats!

    SvaraRadera
  12. Jag är jätte sugen på att göra tårtan, men man kan ju göra en variant av den :)

    SvaraRadera
  13. Håller med, det blev jättefint! Bygglov e oxå mitt stora favoritprogram när det gäller inredningsprogram :D

    SvaraRadera