söndag 20 februari 2011

Nya tapetfunderingar

Skrev ju tidigare i veckan om att vi var sugna på att byta ut tapeten i vårt lilla rum som satt i huset när vi flyttade in. Fick många kommentarer på den att ni gillade den- och visst är den snygg!
Men den är stormönstrad och i och med det så känns rummet mycket mindre. Vi satt båda två vid datorn igår och letade efter tapeter till barnrummet när vi fastnade för denna, Eco Retro 1068. Småmönstrad, grå, och hur snygg som helst tycker vi! Tror den hade gjort sig bra i lilla rummet, och priset på 369 kr rullen är verkligen överkomligt!

Bild: Skärmdump från Eco, redigerad av mig

12 kommentarer:

  1. Den här var jättefin!

    SvaraRadera
  2. Oj, så snygg! Den skulle jag vilja ha!
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Har du bokat målare?

    P.Martin <3

    SvaraRadera
  4. Den var riktigt snygg, kommer nog att bli jättefint! De finns ju så himla mycket fina tapeter så det kommer att bli svårt att välja för oss snart då vi ska bestämma tapeter till hela vår nya lägenhet i höst, men kul ska det bli :) kram Elin

    SvaraRadera
  5. Jag med, man kan sitta och drömma och drömma.. och drömma sig vidare ;)

    SvaraRadera
  6. Väldigt snygg tapet, jag sitter också och kollar in tapeter inför våra kommande projekt i huset.

    Sv: Jag har också en tendens att plocka på mig sjalar men det finns många fina och det kan lyfta vilken outfit som helst.

    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  7. En riktigt snygg tapet! Jag tycker de är fantastiska de flesta retrovarianter.

    Sv: Jag är en terriermänniska med... fast åt det bulliga hållet, att vara gammal bullterrierägare sitter hårt.

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  8. Det var en snygg tapet!

    Åh har du bebis i magen, så spännade :-)
    Mår du bra?

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  9. Superfin! Och den Tolixstolen får gärna flytta hem till mig ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  10. En tapet helt i min smak! Superfin!
    Tack för tipset :)
    Kram Linda

    SvaraRadera