måndag 7 februari 2011

Vårt bidrag till IKEA:s drömkök

Nu har jag landat, fixat och donat och här kommer vårt tävlingsbidrag till IKEA:s kökstävling. Kände att jag fick allt sitta och knåpa ihop det ikväll, då jag insåg att det stod 10,5 timmes jobb på schemat i morgon. Puh. Gå gärna in och kika lite mer på vårt bidrag, gilla och kommentera! ♥

Bästa kommentaren med IKEA-family kort har chans att vinna 1000 kr! Själv vill vi gärna vinna till oss ett presentkort så vi kan handla lite till Pluttens rum!


Notis: För alla som undrar så gick glukosbelastningen bra. Ingen gravid-diabetes och allt såg ut att vara bra med den lille. Starka hjärtljud och livmodern växer som den ska!

11 kommentarer:

  1. Vad fint och vilken härlig takhöjd! Just de.. skulle ju ta mig en titt och kolla på bidragen!

    Angående korten så var jag också i valet och kvalet om jag skulle beställa men det blev ett klick, tänkte jag skulle ge bort några inramade i present.

    Skönt att allt ser bra ut med den lille!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Cult, ja, haha!!
    Ska ta mig en titt på alla bidragen på Ikeas Drömkök, kanske röstar jag;-) Annars är det en bra inspiration till ett kommande kök:-)

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kök och underbart med takhöjden!

    Hoppas det går bra på jobbet. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Jag ska kolla in bidrags bilderna och gilla ;) Snyggt snyggt!!

    tur dom sympatiserar lite voffsingarna :)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  5. jaa det är alldels underbart ju! Skulle vara kul att se före-bilder?

    SvaraRadera
  6. Härligt att det gick bra på BVC. Skönt att bebis växer och mår bra. Gravid-diabetes vill man INTE ha.
    Ha en bra vecka, mvh Sophi

    SvaraRadera
  7. Jättefint kök ni har! :)
    Vad är det för barstolar?

    SvaraRadera
  8. SUPERSNYGGT har ni de i ert kök : - )
    SKa gå in & kika på IKEAs hemsida snart. Håller tummarna att ni vinner så att du kan shoppa loss till lillen ; - )

    Härligt att allting såg bra ut hos BM! ALltid så rolit att gå dit : - )

    Massor med Kramar

    SvaraRadera
  9. Jag blir glad när du berättar att "vår" lilla mår bra!

    Och så har jag varit inne på Ikea och likat ert kök! Jag älskar att hänga där!
    Det borde alla andra också få chans att göra!

    Puss!

    SvaraRadera
  10. Jag är lite sugen på se bilder från det öppna taket. Gjorde ni det själva eller var det där? looking goood!

    SvaraRadera