söndag 27 februari 2011

Var vän med dig själv som du måste umgås med varje dag


Jag måste bara säga tusen tack för alla kommentarer ni skriver till mig här i bloggen! Extra glad har jag också blivit för ni ger så fina kommentarer på min mage! Och ja, jag har haft tur - hittills! Inga svullnader, eller en massa vatten, utan all extra vikt har (nästan) bara lagt sig på magen! Den är jämt rund och fin. Fast jag har dagar då jag känner mig som en stor klump! Då känns det bra att titta på min lilla Cult Design-kruka och påminnas av orden som står skrivna där.

(För övrigt är IKEA:s drömkökstävling inne på sluttampen nu. Vi ligger väl rätt så bra till, men lite fler kommentarer hade inte skadat! Gillar ni vårt kök, så in och rösta. Nu är det bara 2,5 timme kvar!)

Tävlingen är avslutad, stort tack till alla som har ställt upp och röstat och länkat vidare! Ni är så fina! ♥

12 kommentarer:

  1. Har kollat på det där coola krukstället! Så ballt!!

    Stort lycka till nu Dessi!!!! KRAM


    /Malin I&D

    SvaraRadera
  2. Erat kök är verkligen super. Man kan bara rösta en gång va?

    SvaraRadera
  3. Verkligen en fin mage du har! Och fin blogg! Vad roligt att hitta hit, det blev bloglovin direkt!:)
    Tack för din hälsning och vad roligt att du ville vara med i utlottningen!

    På återseende:)
    Mvh Milla

    SvaraRadera
  4. jättefin kruka, helt sant budskap :)

    SvaraRadera
  5. Vilket härlig budskap...det ska minsann ta till mig!
    Och du och din mage är riktig fina tillsammans ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. Så sant, det borde vi alla komma ihåg lite oftare. :-)

    SvaraRadera
  7. Så sant och så fina ord, det som står på den lilla krukan.

    Hoppas du har en fin start på veckan
    Kram /Linda

    SvaraRadera
  8. Så sant så!!
    Är kökstävlingen avslutad nu? Håller tummarna för dig och Rustaupp!

    Ta hand om dig och bullen i ugnen! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Men vann ni???? HOPPAS! : - )
    Vad vinner ni om man får fråga? ; - )

    Sv: babysittern som jag köpte härom dagen är svart/röd! Tyckte mest om den helsvarta men man kan ju inte få allt ; - )
    Den brun/orange är superfin också! Den hade nog passat in hos er : - )
    Jodå klart jag känner av sammandragningar. Men inte så att de gör ont. Lite molvärk i nedre delen av magen & ibland känner jag att magen blir riktigt hård utan att jag liksom får ont eller hur jag ska förklara ; - )
    O på Gekås har jag hittat lite av varje till bebis. Några enstak bodys,mjukis jeans,pyjamas,frottelakan,påslakan med moln,ränder & stjärnor. Även speldosa & snutte! O lite även till hygienen som olja,tvättlappar i både tyg & papper,våtservetter mm. Du kommer säkert hitta lite av varje där tror jag : - )

    Skönt för dig att du sluppit lägga på dig en massa i vikt! : - ) Magen din är så fin så!
    Själv har jag gått upp 6 kg. Men tror vågen visar på mer imorgon hos BM då jag har en aning om att vätska börjar samlas i mina ben,fötter & fingrar! BLÄÄ : - )

    Vilket bra ordspråk som stod på den fina krukar från Cult! De är ju så sant!

    Oj så lååångt de blev, sorry ; - )

    KRAMAR & Ha en mysig kväll

    SvaraRadera
  10. Så fin kruka med ett bra budskap! Det blir kanske ett sådant köp för mig då den skulle passa fint i hallen =)

    SvaraRadera