måndag 14 februari 2011

Love is in the air

Den stora kärleksdagen är här. Vissa anser att det är lite mer av en kommersiell grej och struntar blankt i det. Men jag tycker att är ganska fint ändå. Visst borde vi uppskatta varandra mer andra dagar, köpa en liten present och verkligen visa andra att vi bryr oss om dom. Ibland räcker inte tiden till... Då tycker jag det är fint att det faktiskt finns en dag i kalendern som är planerad för just detta. Köp en blomma till din kära, laga en god middag eller skänk en slant till behövande. Jag tycker att det är fint att tänka på andra just denna dag!



Jag hoppas att du har en mysig Alla hjärtans dag
oavsett hur du väljer att fira den! ♥



(Pssst! Det fina grafiska trycket hittar du hos duktiga Lina på Kitchenbloom, som just nu även har fri frakt!)

8 kommentarer:

  1. Ha en härlig alla hjärtansdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en härlig alla hjärtans dag med mycket kärlek =)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    En ny, fin blogg - så kul!! Tack för att du lämnade en kommentar hos mig så att jag kunde hitta hit:-)

    Trevlig alla hjärtans dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Kan bara hålla med dig!
    Krama varandra lite extra just idag och andra dagar också - när men behöver en extra kram!
    Visst är den urtjusig Linas "Love is in the air".
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. ha en fin alla <3s dag! Vilket fint kort du visar!

    SvaraRadera
  6. Visst är det en stor kommersiell grej, men so what? Det är julen oxå och det är inte många som opponerar sig mot den. Lite mera kärlek och omtanke kan inte vara negativt. :)

    SvaraRadera
  7. Instämmer helt i ditt inlägg! Hoppas du får en finfin alla hjärtans dag!

    SvaraRadera