lördag 30 april 2011

Önskar er...


Foto: Dessi - Home and desire

12 kommentarer:

  1. Detsamma - mys med lillplutten! :-)

    Jag vägrar att springa på brasa osv i kväll, hela familjen har NJUTIT av att bara vara hemma, äta gott osv efter alla veckor på flygande fot. :-)

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktig drömstart med er lille! Hugo är hyfsad på nätterna men är sen att somna och äter mycket hela kvällen han brukar vakna runt 5 om han somnat vid ett. Just denna vecka har varit mycket att göra för mig så jag har inte hunnit vila på dagarna det brukar hjälpa mot tröttheten ska se om jag kan bättra mig i nästa vecka. kramar

    SvaraRadera
  3. Detsamma:)

    Jag har köpt mon domän via loopia, den kostar 99 kr / år. Man registrerade den där och la till koder för sin blogg, jag hopföser så jag hittade rätt för blogg.se sen lägger man till det i bloggen. Men prova googla då hittar man ju mkt, tror till och ned blogspot har lättare att man bara skriver in de på inställningarna. Nu låter det jätte komplicerat, men det är det inte:)
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  4. ang våren:
    Det har knoppas lite i träden, men tänk hur mkt vi i norra sverige ligger efter.. det är ändå samma land. rätt häftigt ändå :)

    Isen på älven gick rekordtidigt i år den gick i går och förra året gick den den 6 maj..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att er valborg också varit fin! Jag läste i ett tidigare inlägg att allt flyter på bra med lille Vilmer - så härligt! Fortsätt må så gott du fina nyblivna mamma! KRAMISAR

    SvaraRadera
  6. Åh, ett stort grattis till er fina kille! Förstår att bloggen inte alls uppdateras lika ofta när ni har fått en liten guldklimp. Ta hand om er, kram från mig

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du också hade en fin valborg med er lilla älskling.

    //Jeanette

    ps. Tävling i min blogg, kika gärna in!

    SvaraRadera
  8. Åh, det tycker jag absolut att du ska göra!
    Åk lite tidigare kanske, nu var nästan alla tulpanfält borta (de tar bort blommorna när de är som finast för att det ska bli fler lökar..)

    Kommer fler bilder på bloggen sen!

    Ha en skön söndagkväll!

    SvaraRadera
  9. Hoppas hela din lilla familj hade en mysig helg och Valborgsmässoafton!!

    Jag köper alltid blommor till helgen, det är helglyx för mig :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Detsamma till dig vännen
    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Hej
    Hoppas du haft en toppen Valborg, ville bara lämna en liten kommentar:)

    SvaraRadera
  12. Hoppas du har haft en bra helg oxå!
    Ja vi får se med stolarna, om de får vara som de är eller om vi målar dom. :)
    Kram!!

    SvaraRadera