onsdag 13 april 2011

Hemma hos - badrum

När jag satt och bläddrade bland mina kategorier så såg jag att jag bara hade ett inlägg i etiketten "hemma hos - badrum" och insåg att jag faktiskt aldrig visat er badrummet. Eller vår lilla gästtoalett. Gästtoaletten är dock så liten, så den är svår att fota. Men en del bilder från badrummet har jag, så här får ni några bilder där ifrån. Badrummet var färdigrenoverat när vi flyttade in 2009, så här har vi inte gjort något alls.

Psst! Håll förresten utkik i bloggen i dagarna framöver, för jag har hört rykten om att det ska gästbloggas om snygga badrumsartiklar för män... Kanske något att tipsa era sambos, pojkvänner och äkta män om?







Foton: Dessi - Home and desire

34 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder och vilket underbart badrum. Tidningsstället blev jag lite extra förtjust i :-)

    Hoppas att du haft en trevlig onsdag.

    //Jeanette

    SvaraRadera
  2. Fint! Och vilket ljuvligt badkar!

    SvaraRadera
  3. FINT badrum :) jag gillar när man sätter mörkare så där som ni gjort bakom toastolen :)

    Skaffa en egen domän de tycker jag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. åh va snyggt! härligt med ett ganska stort badrum, jag tror att vi har världens minsta, haha!

    SvaraRadera
  5. så fint, verkligen trivsamt och fräscht!

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt badrum.Gillar verkligen väggkaklet,så snygga.
    kram.

    SvaraRadera
  7. Otroligt fint badrum! :) Jag skulle gärna vilja renovera vårt, kanske till hösten om vi har tur. :) Men ert är verkligen kanonfint!

    SvaraRadera
  8. Superfräscht!!! Stort o härligt badkar. Bubbel?

    SvaraRadera
  9. Vad fint ni har. Men jag har alltid undrat hur folk med jacuzzi egentligen gör när de duschar? Sitter ni ner och duschar? För man ser ju aldrig någonsin ett duschdraperi i närheten av ett sådant där badkar som ni har. Eller duschar ni aldrig? Jag menar, ni kanske bara badar? Eller har en dusch i ett annat badrum?

    SvaraRadera
  10. jätte fint och barkarret blir du glad for når den lilla kommer!

    SvaraRadera
  11. Supersnyggt! Kan inte du komma o fixa hemma hos oss oxå? :P

    Sv: Tycker pyjamasen var supersöt! Funderar på att köpa sånt tyg (har för mig att det finns i flera färger och göra lite snuttisar o sånt av. Så gulligt.

    SvaraRadera
  12. Fin-fint! Haha, det ser ungefär ut sådär på min duschhylla också, med Bead Head shampo + balsam och Body Shop duschtvål :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Snyggt o fräscht!

    Puss!

    SvaraRadera
  14. OJ! Det var min kommentar här ovan...;)Så kan det gå!

    Puss!

    SvaraRadera
  15. Kan det absolut vara, bubblorna kanske får en att minimera smärtan på något sätt. Om jag inte har fel för mig så får man inte bada bubbelbad när man är gravid, men jag är inte säker eller bastu kanske? Det har väl med bakterierna att göra, men hemma bör vara bättre än badhus i vilket fall. När är du beräknad? Första barnet väl?

    SvaraRadera
  16. Tack för titten:) Ja grillat är verkligen vår!
    Vilket fint badrum, stilrent:) Önskar att vårt också hade varit renoverat när vi flyttade in men där är det härliga plastmattor från 90-talet så renovering står på önskelistan:)

    SvaraRadera
  17. Sv: tycker de är superfina. Jag tror det fanns i grönt och det gillar jag. Våran bebis kommer vara grön från topp till tå nästan jämt :P Nästan allt vi köpt i förväg har varit grönt :)

    SvaraRadera
  18. Superfint stilrent badrum :) Men funderade oxå på hur ni duschar, antar såklart att ni gör det i badkaret..men skvätter det inte mycket :)

    Du skulle sett vårt badrum när vi flyttade in...ooohhh det var så fult så det går inte och beskriva..ch vi stod ut med det i åtta år innan vi renoverade..men man blir lite hemmablind efter ett tag :)

    SvaraRadera
  19. Vad fint det ser ut och vilken fin header du har gjort!!
    Kramar

    SvaraRadera
  20. Så härligt att det var så pass fint renoverat när ni flyttade in. Alltså jag menar bara att många hus som vi tittat på som har haft renoverade badrum men helt gräsligt. Men vem river ut ett nytt badrum liksom? det har man ju inte råd med! Skönt med vanliga vita plattor!

    Det ser jätte härligt ut :) Hur mår du såhär när det börjar närma sig för plutten? Kram

    SvaraRadera
  21. Så fint! Ska vi byta? Vill också ha ett badkar att krypa ner i! :)

    SvaraRadera
  22. Vad roligt att få se ert badrum! Vad fint ni har det =)

    Sv: Jag skulle väldigt gärna vilja ha trall på balkongen, men den är väldigt stor så känns som om det blir lite för mkt pengar.. vi får se! Vad roligt att planera trädgården, men förstår att barnrummet går före iår :)
    Fastighetsmäklare låter som en bra idé, hoppas det blir så!
    kramar

    SvaraRadera
  23. Jättesnyggt, precis som jag skulle vilja att det ser ut i vårt nya badrum i nya lägenheten, du har sån bra smak :) Jo vi har lite snö fortfarande men det har varit sol några dagar så det dröjer nog inte mer än en vecka så är det borta, äntligen!! Jättegulligt att du röstar på oss, jag blir jätteglad :) kram

    SvaraRadera
  24. Hej! Jätte fint badrum :) SÅ fint badrum skulle jag vilja ha! Har följt din blogg ett tag nu, hittade den via "vita rummet" bloggen :) Tycker din blogg är inspirerande och rolig att läsa! Kram Carro

    SvaraRadera
  25. Carolina: Tusen tack! Du får gärna skicka mig en inbjudan till din blogg via mejlen om du vill, så jag kan kika in hos dig också! :)

    SvaraRadera
  26. Gud så snyggt och fräscht :)

    SvaraRadera
  27. Hej Dessi! Har en inredningsblogg som du kan kolla in, http://www.roomharmony.se/crazyindesign/
    Ha en trevlig och solig dag! Kram Carolina

    SvaraRadera