måndag 4 april 2011

Snuttedocka i färg!

Så glad jag blev när jag äntligen fick se en snuttedocka i färg! Jag gillar dinglisarna från Teddykompaniet men jag tycker dom är lite trista i färgerna... Jag vill ju som ni säkert vet vid det här laget ha färg, färg, färg! Därför blev jag så glad när jag hittade dessa sötnosarna från Peppa. Det bästa av allt är ju att dom faktiskt är tillverkade inom ramen för Fair Trade. Själva dockan är gjord av 100 % bomull och stoppad med 100 % ull. Finns bland att att köpa hos Jollyroom.

Bilder lånade från Jollyroom. Kollage av Dessi - Home and desire.

10 kommentarer:

  1. Vilken söt och den verkar helt go och mysig också :)

    Ja snart kommer bebis :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så söta! Och Fair-trade märkt är ju superbra.

    SvaraRadera
  3. Söta!! Min ena pojk har både en Dinglis-elefant och en Dinglis-mus. Han älskar dom!! Han kommer nog ha dom hela livet.. haha :)

    SvaraRadera
  4. cute! tack för tips :)

    SvaraRadera
  5. Vilka sötnosar och det klart att det ska vara färgstarka...så en annan sötnos kan se dem tydligt ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. Vilka sötnosar! De blir ju hur fina som helst.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  7. Vad fina de var! Enkla men väldigt snygga!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka fina! Tack för tipset. Ska nog köpa en laddning och ha som gå bort present till slitna barnfamiljer.

    SvaraRadera