fredag 22 april 2011

Nu är han här!

Det var kanske tur jag testade att skicka ett inlägg från iPhonen i veckan för nu har jag glädje av det...

Vår lille Plutt bestämde sig för att komma ut redan igår, exakt två veckor innan och precis som hans mamma önskat - till påsk! Det känns helt galet att vi är föräldrar nu! Men här är han vår lille pojk! 3780 g tung och 51 cm lång. 16.20 tittade han ut efter en snabb och relativt lätt förlossning. Vi mår fint allihopa och vilar ut oss på BB. Hörs när vi är hemma igen!



- Inlägg postat från iPhonen.

44 kommentarer:

  1. men gud! GRATTIS!!!! så kul att det blev som du önskat! Lät ju bra att du tyckte det var en relativt lätt förlossning...berätta mer sen när du orkar!
    Plutten ser sååå sööt ut!vad blir det för namn? passa på och njut! Lyckoönskningar till er!! kram Petra

    SvaraRadera
  2. Men herregud så fin, Grattis grattis verkligen :) jag hoppas ni mår bra och har det bra! :D Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis igen. Tat lugnt:-)

    SvaraRadera
  4. Åh grattis grattis vännen! Vad skönt att det är över nu. Nu börjar livet :-)
    Ha en fin påsk på BB nu!!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!! Det gjorde ni bra och visst är en förlossning det häftigaste man kan vara med om???? Hihi. Vilken underbart söt liten pojke. Vila och mys nu.

    Glad påsk på er, lilla familjen!

    SvaraRadera
  6. Men vilken söting, GRATTIS! Vad roligt att vi fick se en bild på underverket redan. Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Sicken sötis!! Stort Grattis!!

    SvaraRadera
  8. OJ vad det pluppar ut bebisar på bloggen minsann. STORT GRATTIS!

    SvaraRadera
  9. gud va fin han är! stort grattis till er! :)

    SvaraRadera
  10. Åh Vilken goding! Stort grattis till er!.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Vilken söt liten kille :) Skönt att allt gick bra och att du fick din vilja igenom ;)
    Hur reagerade Jonas halv sju på morgonen? Hör av dig så fort man kan komma o se den lille :) Antar att kön utanför dörren kommer vara lång den närmsta tiden :P

    Ha en underbar återhämtning och njut!!
    Massvis med kramar!

    SvaraRadera
  12. ååh grattis! Så fin han är! Skönt att ni slapp vänta och nu kan vara hemma och mysa istället. Hoppas du mår bra och att du får vila upp dig, ett stort grattis igen, många kramar från mig!

    SvaraRadera
  13. Åhhh så fin han är!! GRATTIS DESSI! Jag började nästan misstänka att det var en liten bebis på g!

    Tänk att ni nu är en liten familj på tre! All lycka till er!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Grattis till lillkillen! Skönt att allt gick bra, lyx med snabb förlossning! Det blev det inte för mig kan jag säga. :) nu är det bara att ta det lugnt och njuta av livet som mamma! :)

    SvaraRadera
  15. GRATTIS till pojken!!! =) Vad roligt att ni fick honom till påsk, som du önskade!! Ni har en härlig tid framför er nu!!
    Ser fram emot fler bilder sen!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  16. Världens största grattis till er! Njut nu av bebisbubblan. Så skönt att det gick bra och att er fina gosse nu är här:)

    SvaraRadera
  17. Grattis Dessi!

    Här är man borta en vecka och det har hänt fantstiska saker hos dig!

    Stort grattis och njut av er första tid tillsammans!

    SvaraRadera
  18. Grattis vännen! Han är så underbart fin :-) Dessutom delar han födelsedag med min mamma, så det kan inte bli annat än bra ;-) NJUT nu av första tiden!!! Åh, vad glad jag är att han är här! KRAMISAR I MASSOR från Anna

    SvaraRadera
  19. GRATTIS! Vilken goding. JAg tänkte nästan att han hade tittat ut! MEd tanke på bristen på inlägg...

    Mys nu med er nya skatt!

    Puss!

    SvaraRadera
  20. Grattis kramar till hela familjen

    SvaraRadera
  21. yay! stoooort grattis! vilken fin kille ni har fått!

    SvaraRadera
  22. Åh, stort grattis till er! :) skönt att allt gått bra, vila och mys ordentligt nu! Kramkram

    SvaraRadera
  23. Åh, så otroligt söt liten kille! =) Ett stort Grattis!

    SvaraRadera
  24. Ett stort grattis till er söta lilla son. Det är ofattbart att man från ena dagen till den andra blir tre. Det är en sådan underbar känsla, njut!!!

    SvaraRadera
  25. Vilken sötnos!!! Grattis ännu en gång

    SvaraRadera
  26. Grattis, vilken söt kille!:) hoppas ni mår bra!:)

    Kram

    SvaraRadera
  27. Men vilken lite sötnos :) Ett jättegrattis till er båda!
    Sköt om er!
    Kram

    SvaraRadera
  28. GRATTIS GRATTIS
    Vilken söt en. Hoppas ni mår bra :)
    kram johanna från formge

    SvaraRadera
  29. Vad roligt, stort grattis till söta lilla pojken:)

    SvaraRadera
  30. STORT GRATTIS till er!!! : - )
    ÅHH så glad jag blev när jag såg din kommentar! Tänk att nu är ni mamma & pappa!! : - ) Detta är så magiskt Dessie tro mig jag vet ; - )

    Lilla Vilmer är gudomligt fin. Är han inte lik dig? : - )
    Namnet gillar vi starkt här hemma. Det fanns på vår lista också : - )

    Än en gång GRATTIS!!! : - )
    Jag hade verkligen på känn att du skulle bli mamma väääldigt snart & så rätt jag hade, hihi!

    NJJUTT i massvis nu!

    Kommer ett mejl alldeles strax!

    KRAMAR i miljoner till er från oss

    SvaraRadera
  31. Grattis grattis grattis! Vad kul! :) :) vilken sötnos och vackert namn.

    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  32. Grattis till er! Vilken fantastisk tid ni har framför er nu =) NJUT!!!! Tiden går så sjukt fort!

    SvaraRadera
  33. Stort grattis! Vilken härlig överraskning!
    Kramen.

    SvaraRadera
  34. Men gud så fin han är, stort grattis till hela lilla familjen! Och Vilmer som är mitt favoritpojknamn, det ville jag att Alva skulle heta ifall hon varit en pojke :) jag fick nästan en tår i ögonen nu när jag gick in här och möttes av den glada nyheten, så mysigt!! stor kram!!

    SvaraRadera
  35. Megastort GRATTIS till er! Så söt lite krabat!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  36. Stort GRATTIS till lillkillen!!

    Det var inte bara jag som fick en aprilbebis :)

    SvaraRadera
  37. Så underbart!!! Så fin han är. Hade vi bara fått vara kvar i Hbg så hade vi setts. ;)
    Blev skickade till Kristianstad med ambulans pga havandeskapsförgiftning och ingen plats på neo i hbg och den 23:e kom våra guldklipmar ut!
    Vi hörs närmre senare vännen!
    Stor bamsekram till familjen!!!

    SvaraRadera
  38. Ett jätte stort grattis! Kanske vi möts någon dag i byn med barnvagnarna :)

    SvaraRadera
  39. nämen åh! Stort grattis till er!!

    SvaraRadera
  40. Åhhh stort Grattis till söte lille Vilmer! Lycka till!

    SvaraRadera
  41. stort grattis =) ,blev en fin påskpresent =)

    SvaraRadera