tisdag 19 april 2011

Häng i VÅGÖ

Jag solar. Njuter. Tränar hund. Umgås med vänner. Läser böcker. Vilar. Promenerar. Vart tar tiden vägen egentligen? Igår tillbringade jag fyra timmar på brukshundkluben och helgen gick ett rasande tempo med besök från vänner, bio och annat fix. Snart är bebisen här och fortsätt gärna gissa!

Solen skiner idag igen, så det blir nog lite mer häng ute än inne. Ska läsa lite i mina trädgårdsböcker som jag lånat från biblioteket och hänga lite i VÅGÖ. Det är mer än jag som gillar dom! ♥


Foto: Dessi - Home and desire

8 kommentarer:

  1. Lillasyster Tina19 april 2011 kl. 10:39

    Åh va mysigt! Och vad söt Nocke är :) Jag vill också ha VÅGÖ, men det vill inte Jonatan... och så tror jag det skulle bli lite trångt på balkongen med två såna och ett bord.. Är på jakt efter HÄRÖ istället, men känner mig lite lurad av IKEA...

    SvaraRadera
  2. Finkissen! :-)

    Låter som att dina dagar är precis som de ska vara med andra ord - njut! :-)

    SvaraRadera
  3. Har två katter härhemma som också gillar VÅGÖ =)

    SvaraRadera
  4. Låter underbart! Passa på o njut. Sen kanske det inte blir så mycket sånt ;) hihi

    Ha en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  5. Härligt det låter :-)
    Det gör du helt rätt i!

    SvaraRadera
  6. Precis som det ska vara! Passa på att vila nu :)

    SvaraRadera
  7. Myyys! Katterna har verkligen börjat va ute mer nu och njuter av värmen och solen :) Min ena misse har hittat ett nytt favoritställe o ligga o sola på, vår stora korgkista som vi har som bord på altanen, det ser inte så bekvämt ut dock, de mjuka sofforna e hon inte intresserad av ;)

    Säg till om du vill ha tips o inspiration när det gäller tryffel! Det gäller o göra det rätt, inte ta för mycket och använda tryffelprodukter av bra kvalitet! De som e "för billiga" innehåller ofta fejkad tryffelmarom eller väldigt lite tryffel. Ett gott o enkelt tips e att ha i några droppar tryffelolja i bearnaissåsen :D

    SvaraRadera
  8. Jag hänger oxå i mina Vågö, sitter där o tittar på när barnen hoppar i deras nya studsmatta! ;)
    Kram!

    SvaraRadera