fredag 15 april 2011

Barnrumsinspiration kan man inte få för mycket av

Just nu har Svensk Fastighetsförmedling en tävling om Sveriges snyggaste barnrum på Facebook. Där finns det fullt med massor av inspiration! Ett bidrag som är med och tävlar är en annan bloggfavorit, Elinochalva, och hennes barnrum tycker jag är fantastiskt fint! Där kan jag verkligen snappa upp idéer till barnrummet, även om vårt kommer gå i helt andra färger. Tycker du också om Elin och Alvas barnrum, så gå gärna in och rösta via länken här. Tävlingen pågår fram till den 26 april och man kan rösta en gång varje dag.


Bild: Lånad från Elinochalva

14 kommentarer:

  1. Ja och till ett bra pris, jag tycker nästan den från ilva med runda former är finare. sen är ju runda former bra enligt feng shui ;)

    SvaraRadera
  2. Fint barnrum!
    Och tack för bloggtipsen längre ner, ska kika in på en gång!

    SvaraRadera
  3. Superfint!

    Hoppas ni får en underbar fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Åhh vilket fint och mysigt barnrum!!! Superfint ju!!

    Och nu har jag tagit helhetsbilder av sovrummet som du efterlyste.. ;)
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Jättegulligt...Ja tänk...snart har du nersläpp :)
    Va spännande!!

    Förstår att du vill ha en dusch på ovanvåningen..men det drar ju som sagt med sig en el. Men men..var sak får ta sin tid...först bebis...sen dusch på ovanvåningen :)

    SvaraRadera
  6. Jag älskar mattan i det fina barnrummet! :-) En sådan skulle min stortjej ha haft... Ha nu en riktigt skön helg vännen min! Hoppas det blir fint väder så du kan sitta ute i Vågö och njuta! KRAMISAR

    SvaraRadera
  7. Gud så fint det var! Jag har fått vimpelfnatt.. tycker det är jätte fint.. och ser allt några snygga här :-)

    SvaraRadera
  8. jättefint rum =)

    SvaraRadera
  9. Skulle precis skriva en kommentar och så blickar jag lite till höger... Holy bananas 21 DAGAR, hjälp så spännande :)

    Jag förstår att du drömmer dig bort bland barnkammare :)

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder...
    Nu får man vänta på barn-barnen ;) även om det nog tar några år!
    Kramen.

    SvaraRadera
  11. Jättefina inspirationsbilder till barnrum. Det finns så mycket fint i inredningsväg till barnrum för tillfället.

    Ha en fin lördag. Kram

    SvaraRadera
  12. Men gud vad du är gullig, tack snälla vad glad jag blir! Jag blir så himla glad också när jag hör att folk gillar Alvas rum och att det kan inspirera! Jag kan knappt vänta tills vi flyttar i höst så att jag kan få plats med lite mer grejer i rummet och börja om från början med det :) Sen ser jag VÄLDIGT mycket fram emot att få se ditt kommande barnrum då jag vet att det kommer att vara ett av de finaste jag sett! Stor kram

    SvaraRadera
  13. ja håller med dig, även om jag inte har barn så gillar jag att kolla på inredning till barn. Vilket färgsprakande och fint barnrum. Röstar direkt :)

    SvaraRadera