söndag 1 maj 2011

Sköna maj välkommen!

Nu är månaden som vi längtat mest efter äntligen här! Dock så har ju vårt lilla mirakel redan tittat ut... Jag trodde ju verkligen inte att lille Vilmer skulle komma ut redan två veckor innan - och det trodde inte någon av er andra heller. Närmst i gissningstävlingen var Emma och min mamma som båda gissade den 28 april. Dock en hel vecka senare än det riktiga datumet! De flesta av er trodde att jag skulle gå över tiden... Det är ju dock helt omöjligt att veta, och jag är så glad att Vilmer redan är här hos oss! ♥


Foto: Dessi - Home and desire

29 kommentarer:

  1. Åh så otroligt söt och go och den lilla tån....så fint.. All lycka önskar jag er! Tittar in igen om ett tag...

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder du visar. Och filten ser ut som någon snäll själ har virkat :)

    SvaraRadera
  3. Gullefjun! Önskar er allt gott!

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis till den nya familjemedlemmen! Hur söööt som helst man vill bara "nypa" i den lilla tån som sticker fram.

    SvaraRadera
  5. Nämen titta - nu blir jag ju lite tårögd av att se lillplutten med filt och allt! :-) Han är verkligen fin och jag gillar verkligen namnet! :-)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Vilken ljuvlig liten Vilmer. :-) SÅ fina bilder. Filten går inteh eller av för hackor.

    SvaraRadera
  7. Vilken lite söting du fått!! SÅ gulligt kort där lilla tån sticker ut u filten. Har du virkat den själv? Hoppas ni mår finfint allihopa! Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Vilken gosig goding!
    Ha det bäst!
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. nej jag var way off i gissningen där :) så fina bilder på er lille :)

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till ert lilla underverk. Kram

    SvaraRadera
  11. UNderbara foton! ♥

    Hoppas ni får en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  12. Världens sötaste=) man vill bara krama om den lille krabaten=) kram på er

    SvaraRadera
  13. Vilka söta bilder & lille tån som sticker upp :-)
    Hoppas allt är bra!

    MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera
  14. Tror jag gissade på en dag efter BF.
    Han är hur söt som helst, er lille Vilmer! Där mår han säkert under den fina pläden! :-)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  15. Han är jättefin! Vilken fantastiskt söt bild på den lilla tån :-)
    Ja det löser sig nog med dopklänning. Det är lika fint oavsett om det är gammalt eller nytt tycker jag :_)

    SvaraRadera
  16. Vilken liten sötnos!!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  17. Så himla fin är han! Man kan nästan känna bebislukten genom bilden. Det är det bästa som finns. Ligga och sniffa på huvudet med bebisen på bröstet :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  18. Så otroligt fin och gosig:)

    SvaraRadera
  19. Helt underbara bilder, han ser så fin och fridfull ut där han ligger och snusar :) Tack för ditt grattis till att vi blev finalister, jag ser verkligen fram emot att se hur Vilmers rum kommer att se ut med din goda inredningssmak :) Kram

    SvaraRadera
  20. Åh här är en till nykläckt! Grattis! Förstå att något så nytt ändå kan kännas som en sån självklar del i ens liv, som om den alltid funnits där!

    Underbar bild på tårna!

    SvaraRadera
  21. Vilken liten ljuvlig sötnos! Massor av grattis!

    SvaraRadera
  22. Så fin! Skönt att ni slapp vänta och han hade varit enorm om han gått över tiden :) han var ju stor redan 2 veckor för tidigt. De går tydligen upp 200gr i veckan då de går på övertid. kram

    SvaraRadera
  23. Goe sötungen!

    Morfar

    SvaraRadera
  24. Åh vilka fina tår som spretar fram från er lilla skatt! Om jag inte skrev det sist - ett STORT grattis till er!

    Jag var också helt inställd på att gå över tiden men Elliot valde ju att komma prick en vecka tidigare vilket var den bästa överraskningen någonsin!

    Njut nu av er lilla prins med en himla massa bebismys! Kram från mig

    SvaraRadera
  25. Åh han ser helt underbar ut!! Stort grattis!

    SvaraRadera
  26. Vilka underbara bilder! Stort grattis än en gång!

    SvaraRadera
  27. Grattis till en söt liten pojke!

    SvaraRadera