fredag 29 april 2011

Underbara ni! ♥

Tusen tack underbara ni för alla fina kommentarer ni har kikat in och lämnat trots inaktiviteten!

Vi gosar, myser, äter, sover, njuter och har det alldeles för bra! Lille Vilmer sover gott mellan amningarna och jag mår helt förträffligt! Jag är en stolt och lycklig mamma! ♥

Jag hoppas återkomma till er snart och framför allt så längtar jag efter att få visa er lite i Vilmers blivande rum. Det dök bland annat upp ett spännade paket i veckan, som jag bara längtar efter att få upp på väggen!

Foto: Dessi - Home and desire

12 kommentarer:

  1. Härligt att allt gått så bra och att du mår fint med! Det underlättar alltid, tyvärr har jag aldrig haft sån tur inte heller med Viggo. Men det blir väl bättre så småningom. Hoppas ni får en riktigt mysig helg om vi inte hörs innan. kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad bra att ni mår bra. Är så glad för er skull. Ta hand om dig & familjen. Trevlig helg! Kram Carolina

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt det låter!
    Hoppas på att få se hur väggen ser ut med tavlorna sen.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lille! :)

    SvaraRadera
  5. Härligt härligt, vilket fin namn Vilmer :-)

    SvaraRadera
  6. Härligt att ni har det bra! Det är så mysigt med de små liven! :)
    Ska bli kul att se bilder från Vilmers rum!! :)
    Ha en skön lördag ni med! (Jag fyndade lite på loppisen så jag är nöjd... :))
    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Guuuuud så kul!!! GRATTIS till er och Vilmer är underbart namn!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Skönt med en snäll bebis och vilket fint namn! :) min Wilmer stavar dock med W!

    SvaraRadera
  9. Jag har varit rätt sugen på ett glas vitt eller bubbel så det är fest då man får ta ett glas bättre än inget :) trots att jag knappt dricker alkohol så har jag ett litet sug nu. Sitter här och väntar på att M och Viggo ska komma hem så skönt att vara själv med "bara" en bebis. Hur sover Vilmer på nätterna? Hopppas ni får en mysig kväll! kramar

    SvaraRadera
  10. Härligt o höra att ni mår bra! Njut nu, för bebistiden försvinner alldeles för snabbt!

    PUss!

    SvaraRadera
  11. Så skönt att allt är bra med er! Mys på och ta allt i er egen takt...även om jag ser fram emot bilder!
    Kramen.

    SvaraRadera
  12. Det ska bli skoj att se vad det var i paketet. Vi hade samma problem med Viggo som ni har nu då jag hade både infektion följt av svår mjölkstockning med bakterier. Men det löste sig tillslut. Hugo däremot går upp fint men blir inte mätt så jag måste ge honom tillägg med ersättning. Hoppas ni får mysa i alla fall kramar från mig

    SvaraRadera