lördag 9 april 2011

Nyheter från Little Studio

Jag har tidigare haft med Little Studios posters bland annat här och nu senast här. Det är två tryck som jag definitivt kommer beställa hem till Plutten så fort han är född!

Jag har gått och väntat med spänning, för nu har även Little Studio fått in kuddfodral i sitt sortiment. Urfina mönster i mjuk bomullstwill i två olika storlekar. Jag älskar motivet Pieces, som även finns som poster. Gå in och kika på deras fina produkter, jag lovar, du kommer inte bli besviken!

Bild lånad från Little Studio

8 kommentarer:

  1. Håller med - snygga! :-)

    Det ska bli jätteskönt med lite semester men bloggskadad som jag är har jag skrivit en hög med blogginlägg som kommer under veckan! :-D

    Sköt om dig och magen nu - kram! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh så snygga kuddar, måste ta mig en kik på hemsdian :)

    Svar: Tycker du ska köra på dekorplast. så enkelt att sätta dit och ta bort ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Ska absolut ta mig en titt! Riktigt härlig bild ju :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. De var hur fina som helst!! Själv vill jag ha Big pieces som poster... :)

    SvaraRadera
  5. Jag är också ett big fan av Little studio! Jag gillar nog alla mönster ;) Roligt att kunna hansla till plutten :)

    SvaraRadera
  6. vilka snygga, älskar fina svartvita grafiska mönster!

    SvaraRadera
  7. Supefina, skulle kunna tänka mig de svartvita i vardagsrummet och de färgglada i Alvas rum :) Kul att du gillade sparbössan, jag hade tagit kort på hela bokhyllan också men orkade inte lägga in dem i inlägget, men jag lade till en sån bild nu i efterhand så kan du kika! Det är lite blandade saker i hyllan tycker jag, det har blivit så att man bara lagt dit saker som inte får plats nån annan stans, vi hade böcker där tidigare men Alva drog ut dom hela tiden och jag ville inte att hon skulle råka få en bok i huvudet. Kram och trevlig måndag!

    SvaraRadera
  8. ÅÅåå tack för de fina orden, kul att du tycker om det vi gör :)

    Mvh Angelica/Little studio

    SvaraRadera