torsdag 7 april 2011

Gula luckor - ja tack!

Åh, jag blir så rörd över alla fina kommentarer som ni skriver om min blogg! Tanken var ju att jag skulle lära känna er lite bättre, och få ett mer humm om vad ni söker efter i en blogg så det är jättekul att ni vill dela med er! Jag uppskattar verkligen vartenda liten kommentar ska ni veta! ♥

Ikväll tänkte jag visa er ett hem som jag inspireras massor av. Svart och vitt med färgklickar, precis så som jag vill ha det! Den här lilla 1,5:an är grymt välplanerad och jag njuter av vartenda detalj! Dom gula luckorna i köket har vi eventuellt pratat om att ha i vår tvättstuga när vi gör om där. Då även med vita underskåp. Frågan är väl kanske om man vågar, men här tycker jag att det är så läckert!








Bilder från Stadshem

16 kommentarer:

  1. Jaaaa - detta gillar jag också helt & fullt (men det kanske inte är så överraskande, haha)!! :-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefin och som du säger härliga detaljer med färgerna! Svar på fråga: Viggo föddes på vårt första BF som vi fick vid cub-testet 23e, sen fick vi BF 26 vid 18 veckors ultraljudet. Så han föddes 3 dagar före BF eller på BF.
    sov sött!

    SvaraRadera
  3. Underbart fräscht och kul färgval!
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Klart du ska våga till tvättstugan, är ju bara använda dekorplast så kan du riva bort de när du blir less :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Gud så läcker!! Jag brukar spara inspirationsbilder i ett litet lager.. och dom här var väldigt bra tycker jag!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Vilket fint hem!

    Man får helt klart mer hus för pengarna en bit utanför. Inne i stan blir de minst en miljon dyrare..och det är ganska mycket..speciellt med tanke på att jag inte har hittat något hus som tilltalar mig. Men vi funderar fortfarande! Blir nog en till visning i helgen.

    Ha en riktigt skön fredag! Kram

    SvaraRadera
  7. Alltid lika kul att se hur ägarna till små lägenheter löser de olika funktioner som ska finnas där.
    Den här inredningsstilen med sina glada färgklickar är uppiggande men inget för mig personligen som vill ha mjuka lugna och enhetliga toner hemma.
    (färg och mönster stressar mig)

    Tittade till lite extra på soffan som inte hade några ben. :)

    Önskar dig en glad och skön helg!

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken lägenhet! Älskar det vitmålade trägolvet!
    Tycker nog att ni ska våga använda de gula luckorna, vi är annars så rädda för färg (mig inkluderat). :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. vilket fantastiskt hem! älskar när det är såna knalliga färgklickar, sååå fint! :)

    SvaraRadera
  10. Ser ut som en riktig Dessi lägenhet! ;)
    Galet vad tiden går fort, snart är lillprinsen hos er!!!

    Kram & trevlig helg

    SvaraRadera
  11. JA vilken supersnygg lägenhet!! Gillar allt med den!! Satsa på gula luckor!!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Verkligen himla fin lägenhet! den skulle man inta tacka nej till :)

    SvaraRadera
  13. Säger bara WOW! Älskar vitt ihop med klara färger. Helt underbara bilder.

    Hoppas att du får en fin dag.

    SvaraRadera
  14. Tycker absolut att du ska ha klargula luckor i tvättstugan, gärna högblanka......
    Du är välkommen på vår färginfo-kväll om du finns i närheten av Karlstad.:)
    Till ert ute rum blir det bra med utomhusfärg!
    Tack för snäll kommentar på min blogg!:)

    SvaraRadera
  15. Shit vad snyggt med gula luckor! Självklart får du låna bild och länka till mig! :) tack för att du frågade!

    SvaraRadera