torsdag 7 april 2011

Fler svar önskas!

Hmm, av mina 136 besökare igår så var det 21 stycken som ville svara på mina frågor. Grymt jobbat av er som svarat, men vad hände med övriga 115? Kikar du in i bloggen idag så får du mer än gärna besvara frågorna här nedan. Lämna gärna din bloggadress om du har en, så att jag, och även andra kan kika in!

Överlag verkar ni nöjda med min blogg och vill att jag ska fortsätta i samma anda. Så då gör jag det. Jag skriver bara om sådant jag själv tycker är roligt eller fint, och det är kul att ni är så många som gillar det! ♥

5 kommentarer:

  1. Svar: Min morfar är snickare och jag har hjälpt honom ända sedan barnsben:) Jag älskar att kunna fixa och dona. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag tittar ju in allt som oftast...och gillar verkligen din blogg! Bra blandning med både ditten och datten...
    Ha en bra torsdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Det blir en liten resedipp ett tag - men sedan tar man igen det..! :-D

    SvaraRadera
  4. Här är en till som kikar in. MEn jag behöver nog inte berätta så mycket om mig ;)

    PUss!

    SvaraRadera
  5. Jag hittade hit genom en länk på någon annans blogg, kommer inte ihåg vem nu. Surfar mycket runt på inredningsbloggar och fastnade för fina bilder, rolig inspiration och så gillar jag också vit bas och mycket färg!

    SvaraRadera