tisdag 19 april 2011

Testinlägg från iPhonen

Jag har faktiskt aldrig testat att blogga från mobilen innan, så nu är det väl dags!? Min blogg är ju mobilanpassad, så när ni läser den via er mobil så är text och bilder anpassade till det! Vill ni också veta hur man gör det så kan ni gå in i kategorin "Om bloggen" och kika. Tyvärr vet jag bara hur man gör det när man har Blogger/Blogspot men jag vet att det är möjligt med dom andra bloggportalerna också!

Idag dök senaste Plaza Interiör upp i brevlådan. Härligt inspirerande framsida med gula detaljer. Jag gillar!


- Inlägg postat från iPhonen.

11 kommentarer:

  1. Jihhoo, då kommer Plaza att landa i min postlåda idag också. Alltid lika kul att hoppa upp i soffan och läsa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade ett tips på bloggen om att få 3 gratis nummer av plaza, så nästa gång får nog jag med den tidningen ;)

    vill också kunna blogga från Iphonen, men blogg.se är så seg :(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad smidigt att kunna blogga från Iphonen, tar mig inte tiden att lära mig det. Ska nog ta tag i det bara för det!
    Tack för tipset!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Funkade ju fint att blogga från mobilen, skäms för att säga det men jag har inte en enda app i min iphone än. Haha!

    Trevlig läsning!

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Har också fått hem den i brevlådan.Härlig inspiration & lite tjockare var den också,me like!kram !

    SvaraRadera
  6. Det är alldeles fantastiskt att blogga från mobilen. Det kan liksom vara lite kortare inlägg och det går betydligt snabbare, inte så mycket "krav"!
    Jag fick residence i brevlådan som jag ska läsa ikväll, men först äntligen hemma! ;)

    SvaraRadera
  7. Oj, bara 17 dagar kvar. Spännande!
    Jag har försökt att skriva inlägg från min iPhone men jag kan inte skriva i textfältet där man skriver in texten. Kanske måste man mobilanpassa bloggen först?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Så snygg framsida, måste nog kila iväg och köpa den bara därför! Jag tänkte skriva min förlossningsberättelse men orken har inte kommit tillbaka ännu men tänkte tipsa dig om en sida, värktimer.se googla på det så kan du ladda ner den appen till din iPhone så man kan hålla koll på värkarna och får ett diagram. Jag använde den på datorn hade inte tid att ladda ner. Var super för man vet exakt hur länge värken varit och hur långt det är emellan. Många kramar till dig

    SvaraRadera
  9. SV:
    Tack Dessi, den appen ska jag absolut ladda ned. Tack!

    SvaraRadera
  10. Det gick ju bra att skriva från iphonen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag brukar blogga från mobilen, men dock blir det så dåliga bilder med min 3gs. :(
    Kram!

    SvaraRadera