lördag 22 januari 2011

Färg i barnrummet

Tusen tack för den fina responsen på den nya designen! Då får den allt bli kvar ett tag till! ♥

Jag är som ni kanske har förstått väldigt glad för färg. I barnrummet eller till bebisen blir det inga babyblå produkter... Det går bort direkt! Jag bloggade igår om vilka färger jag tänker använda mig av i vårt blivande barnrum. Vill man kan man ju bre på ordentligt med färg, och göra det till en riktig färgchock!

Spjälskydd, fleecefilt, prydnadskudde, bäddset från Micki Leksaker finns bland annat hos Frapp.
Doptavla från Isaform. Lampskärm Tiny Zoo från Mairo hos Inredningetc. Spjälsäng SOMNAT från IKEA.

3 kommentarer:

  1. Hur har det funkat med sjukgymnastiken?
    Jag upptäckte att spikmattan var helt värdelös, den hjälpte inte ett smack! Funkade mycket bättre att ligga på sängen med en "handduksrulle" i svanken (+ ett varmt bad efter de).
    Ååh gravidyoga! :D Låter helt underbart :) Tror tyvärr inte att det finns här i lilla nynäshamn "/ Håller tummarna på att jag iaf kan hitta mammayoga sen ;)

    SvaraRadera
  2. Vet du vad, jag har helt missat att du ska bli mamma... Så roligt :-) Jättegrattis!

    Din nya design på bloggen är jätteläcker! Jag blir sugen på att fixa till min också när jag ser din snygga. Ha en fin söndag! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Kudden med zebran är ju bara för söt! :)

    SvaraRadera