måndag 31 januari 2011

Med mer inspiration från Ferm Living





Ferm Living har ju inte bara inredning för barn, utan inspirerar även mig på många andra sätt! Produktbilderna tycker jag är vansinnigt läckra, framförallt kuddbilden! Jag gillar hur allt det färgglada balanseras upp av det grå och ger en lugn och harmonisk känsla! Skulle mer än gärna se deras produkter i en butik nära mig, närmst är tyvärr Malmö eller Hässleholm. Kanske får jag starta en egen butik?! Som tur är finns ju faktiskt nätbutiker och här har ni en lista över dom som finns här i Sverige.

10 kommentarer:

  1. Håller på och inreder min 2 åriga sons rum och Ferm´s grejer är verkligen helt underbara! Skön färgkänsla och härliga former.

    SvaraRadera
  2. Älskar också kuddbilden, fin komposition och färgerna är underbara! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Jag fastnade för pläden på sista bilden! Riktigt fin :)

    Skönt med en lugn helg, det har jag också haft!

    Ha en bra start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad mycket snyggt, ja kuddbilden var fin. Gillar ljusstakarna också, skulle gärna ha en ljusblå i köket.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Mattan med ugglan och de små tavlorna var ju jättesöta!

    SvaraRadera
  6. Tina: Visst var det fint! Ska visa lite mer barninspiration i dagarna, lite som vi kommer köpa :)

    SvaraRadera
  7. Ferm Living är också en av mina favoriter. Den svartvita filten var ju så fin och mysig. Den vill jag ha!

    SvaraRadera
  8. De har så mycket snyggt! Handdukarna är jag extra sugen på...

    SvaraRadera
  9. Kuddbilden var supersnygg! Handdukarna hade gärna fått finnas i mitt hus... och pläden med!!! :)

    jaha, var det inte svart matta du hade? Det är svart jag har tänkt köpa i så fall... har du grå? (nu tittar jag inte på bilden när jag frågar...) ;)

    SvaraRadera
  10. japps ferm-living har vääääldigt fina saker. Jag kommer snart att ha en del av deras grejer i butiken tyvärr har de inte alla fina grejer på lager ännu så det riskerar att dröja lite. men den som väntar på ngt gott...: )

    SvaraRadera