torsdag 27 januari 2011

Barnrum med inspiration från Ferm Living

Om jag har beslutsångest när det gäller val av några posters, hur tror ni då jag har det till barnrummet?
Har varit helt inställd på att vi ska ha vita väggar och bara färgerna brunt/gult/orange och grönt på detaljer. Kikade in på Ferm Livings fina sida idag och hittade flera underbara barntapeter i precis min stil...






Nr 2 och 3 gillar jag absolut bäst, håller sig lite inom samma färgtema som jag har tänkt från början i alla fall!

På bild 2 kan ni även se en liten ugglemobil som jag blev alldeles förtjust i! Den ska nog få hänga över spjälsängen och vagga Plutten till sömns. Flera av Ferm Livings produkter och ugglemobilen hittar ni bland annat hos Favoritsaker.se.

(Ser ni förresten att Kay Bojesons teakapa har smugit sig in på bild 3? Åh, nu vill jag ju ännu mer ha den!)

15 kommentarer:

  1. Åh vilka fina tapeter :-)
    Jag gillar verkligen ugglorna :-)
    Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  2. sv: eller hur! lägg det på minnet misnsann ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det är svårt att hålla sig till planen med vit bas i barnrummet när det finns så mycket härliga barntapeter...

    SvaraRadera
  4. Nää va söta! Du måste helt enkelt ha en tapet :) Gillade också nr 1 o 2 bäst!

    SvaraRadera
  5. Dessa taperer är ursnygga! Du kommer nog bli nöjd vad du än väljer, tapet eller vitt. Jag tvekade likadant som du innan Lilly kom, men det blev en tapet till slut. Ibland kan jag ångra det idag när jag hittar fina inredningsdetaljer som jag gillar men som jag inte tycker stämmer ihop med tapeten. Spännande tid du har framöver och roliga inköp som också ska göran inför Plutten kommer.
    Ha en fin helg!
    Linda

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar hos mig! Nu hittade jag till din blogg och fick dessutom ett tips om hur man mobilanpassar bloggen. Du är omnämnd hos mig idag.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Så fina! Ferm Living gör ju bara saker man vill ha. Förstår din beslutsångest. :-) Blir nog bra hur ni än gör. ska bli kul att se hur nii göra det.

    Ha en fin helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. åh, uggle-tapeten, så himla fin!

    SvaraRadera
  9. Dom gör så fina tapeter. Gillar absolut 1 och 3, har funderat på dom själv faktiskt. Men får se :)

    Önskar en härlig fredag!
    Kram /Anne

    SvaraRadera
  10. ugglorna är ju helt jäkla underbara!! funderar på att köpa dom FAST jag inte har några barn än :)

    SvaraRadera
  11. Ja, de här tapeterna är underbara. Jag älskar träden, har sett dem på tyg som jag gärna vill ha. Det får bli när minstingen nr 3 ska få ett eget rum, snart. Tack för ditt svar på bloggen. Min valp som snart föds (i helgen) är från Trollborder. Tiken är underbar och en mkt duktig agilityhund. Jag längar och är lite orolig för att det inte ska bli en hane, men hoppas. Trevlig helg/ Sophi

    SvaraRadera
  12. Så fiiiina!!! Jag röstar på uggltapeten!!! =)
    Trevlig kväll till er med!!
    Kram Sofia.

    SvaraRadera
  13. Jag tycker också att deras barntapeter e jättefina och kan absolut tänka mig någon av dem om vi nån gång lyckas få barn!
    Dessutom passar de jättefint in i vårt 50-tals hus :)

    Kram cornelia!

    SvaraRadera