lördag 22 januari 2011

Här fyndas det!

Blev inget babyskyddsinköp idag inte. Det var så mycket folk i butiken att vi bestämde oss för att komma tillbaka och kika en annan dag. Det är ju faktiskt ingen brådska, bara jag som vill vara ute i god tid!
Däremot så fyndade vi lite annat vi behövde. Sambon hittade en jättefin skötväska till halva priset som han ville ha till barnvagnen, så den fick följa med hem. Barnvagn köpte vi förra helgen. Det blev en svart Brio Happy 2010, förra årets modell som blev ca 1500 kr billigare än årets variant. Vi valde en med fyra svarta lufthjul, eftersom vi går en hel del i skogen!





Jag fyndade ett bäddset till bebisen på Hemtex. Hade kikat in det till fullpris (249 kr) tidigare, och funderade på det då. Hittade det sedan på mellandagsrean nedsatt med 30%. Kände att jag fick ha lite is i magen, och väntade lite till. Idag hittade jag det nersatt med 50% och sen var det halva reapriset, ynka 62 kr fick jag ge för det här fina!

7 kommentarer:

  1. Tack för fin kommentar!
    Vilket kap du gjorde med bäddsetet. Det kommer bli superfint till bebisen! Lycka till om hundra dagar! :)

    SvaraRadera
  2. Smart att ha is i magen och fynda! Speciellt barnvagn som ju är så dyrt om "måste" ha det nyaste! :)

    SvaraRadera
  3. Vad fin barnvagnen var! Ska bli mys o gå på promenad med er sen ;)

    SvaraRadera
  4. Så fin barnvagn, ser ut att vara riktigt bra shoppingkorg under liggdelen. Härliga påslakan och otroligt billigt, kul när man gör kap :) kram Linda

    SvaraRadera
  5. Den vagnen har vi med!SUPERNÖJDA!!
    Å vilka fina lakan du hittat!Massa kramar

    SvaraRadera