söndag 23 januari 2011

Svartvit bas


Visst gillar jag färg. Men jag är väl i grund och botten väldigt svartvit. Vår bas här hemma är i stort sett svartvit och sen har jag försökt plocka in lite detaljer i färg, just för att det ska liva upp lite.

Har suttit och gått igenom alla våra bilder på datorn och på den externa hårddisken och då hittade jag denna. Den tilltalar mig extremt mycket. Den vita basen, med lite svart på det. Alldeles lagom.

(Minns dock inte vart jag hittat bilden, känner ni igen den så får ni hojta till!)

9 kommentarer:

  1. Visst känner man sig lite schizofren i bland? :) Jag urgillar både det vitsvarta och det färgglada! :)

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  2. Samma här, men kanske därför det är så bra med en svartvit bas för att man ska kunna tillsätta färg efter säsong/humör. Vilket fint ljusinsläpp det är från taket på köksbilden.

    SvaraRadera
  3. Håller med mig! Svart och vitt är en bra bas. Jag är väldigt förtjust i grått också. Det blir lite mjukare än svart!

    Ha en skön söndag

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du lämnade ett spår oss mig så jag hitta hit! Riktigt fina bilder, helt i min smak!

    Håller med om en svartvit bas så man själv kan byta accenter efter säsong :)

    SvaraRadera
  5. Fint, svart och vitt fungerar alltid och känns rätt tidlöst om man blandar upp det med detaljer som sticker ut. Mycket går i svart och vita toner här hemma också, men uppblandat med grå- och bruna toner.

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  6. Kul att du tittat in hos mig och tackar för tipset om mobilanpassning.
    Jag länkar det vidare.

    För att komma till Formex kan du ansöka om ackreditering.
    Under fliken press finns det en ackrediteringsflik.
    Ange din blogg mm. så kan du också gå på mässor som intresserar dig och som du sen kan blogga om.
    Gäller alltså alla mässor inte bara Formex.


    En hel del företag är glada att man gör gratisreklam för dem.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  7. Där du fyller i dina uppgifter för ackreditering finns en ruta där du kryssar i Blogg.

    På medieföretag fyller du i din bloggadress.

    Under pågående mässa vet jag inte hur man gör, du måste göra det i förväg.
    Kolla här:
    http://www.stockholmfurniturefair.se/for-press/ackreditering

    Kram Helene

    SvaraRadera
  8. Svart & vitt är min grej! Det är ju så snyggt...sen är jag lite svag för både rött, gult och grönt!
    Kramen.

    SvaraRadera