lördag 22 januari 2011

Irland i bilder

(Tydligen så verkar det vara mer än jag som har problem med att ladda upp en header här på Blogger...
Vi får vänta och se, det blir kanske bättre under dagen...)


Jag är väldigt glad för min systemkamera. Det har dock gått lite i vågor sen jag fick den i somras. I början fotade jag jättemycket. Sen lite mindre. Under bloggpausen fotade jag nästan inget alls. Och nu fotar jag massor igen. Tittade igenom mina bilder från Irlands-resan vi gjorde i slutet av september-oktober. Där har jag faktiskt flera bilder som jag gillar. Här kommer några. Vilken gillar du bäst?








Irland är ett fantastiskt land med underbar natur och väldigt hjälpsamma och gästvänliga människor. Har du aldrig varit där kan jag verkligen rekommendera ett besök! Vi körde med hyrbil runt den nordliga delen av ön med start i Belfast, vidare till Bushmills, via Derry, hela Connemara-distriktet, Donegal, ner till Galway och över till Dublin. Fantastisk resa, som man sent kommer glömma! ♥

5 kommentarer:

  1. Underbara bilder babe! :)
    O så är det ju ett fint land också!

    Goda hamburgare har dom också ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Nån gång under livet ska jag också åka till Irland, har avlägsna rötter där. Har fått för mig att det är så vackert och trevliga människor. Vad kul med systemkamera, jag ska också införskaffa mig en, det blir sån skillnad när man fotar i jämförelse med min lilla pocketkamera. Tur att det finns photoshop :)
    Önskar dig en bra lördag
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!! Gör en tavla av den översta bilden! Jättehäftig ju! :)

    Malin I&D

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar resa, att åka runt med bil och få se naturen. Jag har själv besökt Dublin men skulle gärna göra en resa liknande er. Jättefina bilder har du lyckats fånga också, en systemkamera står högt på önskelistan, bilderna blir verkligen fina! Hoppas att du får en fin start på veckan! =)

    SvaraRadera