lördag 15 januari 2011

Tulpanens dag var det ja...



Har hela veckan gått och tänkt på att "Ååh, i helgen är det ju tulpanens dag, men det är ju ingen risk att man missar det eftersom jag gärna vill ha tulpaner hemma varje dag nu". Kastade ut den här buketten i torsdags och har hela tiden tittat på det tomma blåbärsriset i vasen och ... bara kännt att jag inte orkar ge mig iväg bara för att köpa en bukett tulpaner. Vi får fira i morgon istället! Idag har vi nämligen haft fullt upp med annat...

4 kommentarer:

  1. Haha du e för söt som har koll på sånt :)

    SvaraRadera
  2. Du och jag är på samma våglängd.. Är också en dag för sent på det där ;)

    SvaraRadera
  3. Hej såg din kommentar på min styleroom sida, såg du hade en blogg. Nu har jag spanat lite och ska fortsätta med det. må bäst
    /Hanna

    SvaraRadera
  4. Så kul att se hur andra bor !
    Gillar din stil :)

    SvaraRadera