måndag 17 januari 2011

Lampa på plats!






Fullt upp i helgen skrev jag i inlägget under... Ett av projekten var att få upp Kartell FL/Y-lampan, vilket inte var det lättaste. Det ska ju bli snyggt också! Och visst blev det det?

Jag gillar att den är så enkel i sitt formspråk och ganska neutral, samtidigt som man kan välja en färg som sticker ut lite. Jag är väldigt svag för orange, och vårt ganska vita kök behövde verkligen en färgklick! Den är snygg både tänd, och släckt!

Som ni också kan se så kom det in nya och fräscha tulpaner - I like! ♥

På sista bilden ser ni nya köksmattan från Bolagret, och på den även kökshunden Aron. Omöjligt att få till en bild på mattan utan att han ligger på den eller är i närheten av mig...

14 kommentarer:

  1. Så snyggt gumman. Klockrent val av färg!!!! ;)
    Pussssssssss

    SvaraRadera
  2. Kalassnyggt blev det ju! Ha en toppenskön dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oja riktigt fint!

    Svar:
    Tack! Sängborden har min pappa gjort åt oss.

    SvaraRadera
  4. Tjohoo du skriver igen =D
    Kul!
    Har inte varit här på länge men nu kan jag ju börja läsa igen.

    Ta hand om dig och hälsa familjen!
    Puss

    SvaraRadera
  5. I agree, blev skitbra :)
    Mattan var oxå himla fin, tror jag har missat den helt när jag varit på bolagret. Är oxå fantast av plastmattor även ifall jag har mest pappeline eller horredsmattor. Perfekt när man har hund och kan slänga in dom i maskinen!
    kram kram

    SvaraRadera
  6. Gud vad fint ni har det hemma hos dig. lampan var skitsnygg i den färgen.

    Tror inte att jag svarat dig angående legoklossarna. De köpte jag via amazon.uk.com men de finns även på hikmet.se
    Kram

    SvaraRadera
  7. Visst e orange en snygg färg! ;)

    SvaraRadera
  8. Så snyggt det blev, lampan är verkligen en härlig färgklick!

    SvaraRadera
  9. Skitsnyggt, i like & oranget är ju hur läckert som helst!:) Puss pårej

    SvaraRadera