torsdag 13 januari 2011

Barnrummet påbörjas...


Dags att börja inreda barnrummet! Jag har haft lite små funderingar länge, och det är väl dags att påbörja det nu med tanke på hur långsamma vi faktiskt är på att genomföra saker i det här huset. Kommer ha färgtema gult/orange/grönt och brunt. Först ut i inköpsväg är dom här fina krukorna från Bolagret. Köpte två idag, och jag tyckte faktiskt dom var så fina så den ena fick hamna i köket och sprida lite glädje så länge. Tror jag ska köpa hem en gul och en orange också så man kan placera ut dom lite i huset. Finns i en mindre variant också som jag funderar på till sovrummet där vi måste ha lite mindre krukor med tanke på våra rullgardiner.

3 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!

    Hur har de gått hos doktorn? Hoppas de gick väl!

    Åh så skoj att börja inreda barnkammaren lite smått! Finns ju en uppsjö av allting & man blir lätt sjuk då man ser allt ; - )

    Ska bli jättespännande att få följa dig & bebis!

    Stor Kramis

    Ps. Ljusstaken som är på vår skänk kommer från Gekås ; - ) Hihi!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är "med mig" i min fotoserie :)

    Grattis och lycka till med graviditeten!

    http://lailavillebeck.blogg.se

    SvaraRadera