torsdag 6 januari 2011

In med mer färg!

Har förstått i bloggvärlden och på Facebook att det är mer än jag som längtar efter våren, eller? Efter natten och morgonens snöoväder här nere i Skåne så känns våren ännu mer avlägsen än innan... Suck. Vi får värma oss inne med ljuslyktor i härliga färger istället!
En tur på Åhlens idag ledde till att dessa låga ljuslyktor fick följa med hem och göra Kivi-lyktorna sällskap. På andra bilden ser ni också kudden "Rubrix" i bakgrunden som fick följa med hem för att pigga upp i soffan. Tänkte visa vår färgsprakande soffa, men det får bli en annan dag när inte sambon ligger och tar upp all plats... ♥




(By the way, så gillar jag verkligen Åhlens hemsida. Bra upplagd och jag gillar verkligen att man kan söka på varorna om dom finns på ens närmaste varuhus. Ett stort plus till Åhlens! )

6 kommentarer:

  1. Ja, jag började sortera böckerna i färg för flera månader sedan, men gjorde bara en hylla. De står så gömda så jag har inte tagit mig för att sortera resten... Men det ska nog bli snart, trots att ingen kommer att se! :)
    De där lyktorna gillar jag också. Har ett gäng av den där lila/cerisa och ääälskar dem!! Och grymt bra pris på dem är det också -extraplus!! :)

    SvaraRadera
  2. Hos min mamma har de också miss-matchade Iiittala och andra liknande ljusstakar. Ser jättetjusigt ut!

    Jag är den som gräver i konstiga "sale lådor" och som inte alls skäms. Mina bästa fynd har jag hittat på väldigt udda ställen. Ofta kraftigt nedprutat. På tal om udda saker så är kanske jag den enda som släpar hem ett sängöverkast för en dubbelsäng under en resa till London. Men jag ångrar absolut inte att jag släpade med det hem ;-).

    SvaraRadera
  3. så de blev lite shopping på åhlens :) så fina lyktor!
    Kram kompis/SandraL

    SvaraRadera
  4. Heej!

    Roligt att du kikade in & lämnade spår hos mig!

    Jättefin blogg du har : - )

    Jag köpte ljuslyktor hos Albrekts guld igår i rosa & dom har nog försökt härma iitaalas kivi ; - ) Men va gör de! 20 kronor fick jag ge styck & perfekt att kunna blanda ut sina kivilyktor med!

    Trevlig helg!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. De låga ljuslyktorna var jätteläckra, det får nog bli en tripp till Åhléns snart =)

    SvaraRadera
  6. Men åhh, precis den kudden stod jag och höll i idag på Åhlens, men jag köpte de randiga i samma färg istället, men kanske att det blir den rutiga också! Åhlens har verkligen ryckt upp sig på slutet, jag har hittat massor av fin inredning där! Jag ser gärna en bild på er färglada soffa också! Kram Elin

    SvaraRadera